Μετά την εδραίωση της δομής, με τον διορισμό της διοικητικής ομάδας και την αύξηση του προσωπικού της κατά 50%, η Cupra ξεκίνησε την κατασκευή της νέας έδρας της, όπως ανακοίνωσε ο CEO της εταιρείας Wayne Griffiths, μπροστά στους αντιπροσώπους της μάρκας, μετά τη δεύτερη στάση του Seat & Cupra on Tour στο Λίβερπουλ.
Δίπλα στο κεντρικά γραφεία της «μαμάς» Seat, το νέο κτίριο πολλαπλών χρήσεων θα έχει στο κέντρο του τον μηχανοκίνητο αθλητισμό, με 2.400 τετραγωνικά μέτρα ανοικτού χώρου. Τα κεντρικά γραφεία της νέας μάρκας, των οποίων ο σχεδιασμός θυμίζει ένα αγωνιστικό paddock, θα χωριστούν σε δύο ορόφους που θα φιλοξενήσουν τα τμήματα πωλήσεων, μάρκετινγκ, αγορών και οικονομικών.
Μέσα σε ένα οικόπεδο 10.500 τετραγωνικών μέτρων που περιβάλλεται από τη φύση, το νέο κτίριο θα διαθέτει ένα μεγάλο αίθριο και μια μεγάλη βεράντα για υπαίθριες εκδηλώσεις, σχεδιασμένο για να φιλοξενεί παρουσιάσεις μελλοντικών μοντέλων.
Η κατασκευή του κτιρίου αναμένεται να ολοκληρωθεί φέτος και ο προγραμματισμός είναι να ανοίξει τις πόρτες του το 2020.
Νέες εγκαταστάσεις
Δεδομένου ότι οι αγώνες αυτοκινήτου βρίσκονται στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της Cupra, γίνονται επίσης έργα στο κτίριο της Seat Sport, το οποίο χρησιμοποιήθηκε προσωρινά ως τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας. Αυτές οι εγκαταστάσεις 16.000 τετραγωνικών μέτρων αναδιαμορφώνονται στο Cupra Racing Factory. «Θα είναι το νέο γκαράζ μας για το motorsport όπου θα αναπτυχθούν και θα παραχθούν τα νέα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Μάρκας και εκεί θα προετοιμαστεί για το ντεμπούτο του και το μοναδικό Cupra e-Racer», δήλωσε ο Antonino Labate, διευθυντής στρατηγικής, επιχειρηματικής ανάπτυξης και επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της μάρκας.
Επιπλέον, η Cupra θα έχει επίσης ένα ειδικό χώρο στην Casa Seat, το νέο πολυλειτουργικό κτίριο της εταιρείας στην «καρδιά» της Βαρκελώνης.
Το δίκτυο διανομής της μάρκας αποτελείται από ειδικά διαμορφωμένους χώρους που βρίσκονται σε επιλεγμένους αντιπροσώπους της Seat. Η μάρκα, αυτήν τη στιγμή διαθέτει 222 Cupra Corners και θα ολοκληρώσει την υλοποίησή τους μέχρι το τέλος του έτους, φτάνοντας τα 245, αριθμός που αντιπροσωπεύει το 20% του δικτύου της.
Επίσης, η εταιρεία έχει εκπαιδεύσει περισσότερους από 240 Cupra Masters, ενώ θα έχει επίσης σύντομα τα δικά της αποκλειστικά καταστήματα-ναυαρχίδες εκτός αντιπροσωπειών της μητρικής εταιρίας. Η μάρκα αναζητά αυτή τη στιγμή τοποθεσίες σε εμβληματικές περιοχές του Μονάχου, του Αμβούργου, της Βιέννης και της πόλης του Μεξικού για αυτό τον σκοπό.
Νίκος Τσάδαρης