Τα δυνατά τους πρέπει να βάλουν ομάδες και πιλότοι του πρωταθλήματος της Φόρμουλα 1 για να καταφέρουν να κλέψουν τις εντυπώσεις από την περσινή, ανατρεπτική και άκρως ενδιαφέρουσα σεζόν. Μετά το πρώτο μέρος, ας συνεχίσουμε με το ελαφρώς τροποποιημένο καλεντάρι της Formula 1… 11. Βέλγιο, Σπα, (23-25/8) Στο καταπράσινο τοπίο του Βελγίου βρίσκεται η πίστα Σπα, η οποία είναι η μεγαλύτερη του πρωταθλήματος, καθώς ένας γύρος έχει μήκος 7.004 χιλιόμετρα. Το Σπα είναι μια απαιτητική πίστα, καθώς τις μεγάλες ευθείες διαδέχονται οι γρήγορες στροφές, με τους πιλότους στις περισσότερες στροφές να δέχονται δυνάμεις 3G. Κυριότερο χαρακτηριστικό της πίστας η «Eau Rouge», ίσως η πιο δύσκολη και η πιο απαιτητική στροφή του πρωταθλήματος. Ημερομηνία Αγώνα: 25 Αυγούστου 2013 Πρώτος Αγώνας: 1950 Γύροι Αγώνα: 44 Μήκος: 7.004 Χιλιόμετρα αγώνα: 308.052 Ταχύτερος γύρος: 1:47.263 (Σεμπάστιαν Φέτελ 2009) Νικητής 2012: Τζένσον Μπάτον 12. Ιταλία, Μόντσα, (6-8/9) Μια τέτοια πίστα δεν θα μπορούσε να λείπει από το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ο «Ναός της ταχύτητας», αποτελεί τη δεύτερη πιο μεγάλη πίστα, με τα κοντέρ να σπάνε αγγίζοντας τα 340 χλμ. την ώρα, λίγο πριν φρενάρουν για να μπουν στην πρώτη στροφή. Στη Μόντσα έχουν συμβεί μερικές από τις καλύτερες αλλά και χειρότερες στιγμές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ημερομηνία Αγώνα: 8 Σεπτεμβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 1950 Γύροι Αγώνα: 53 Μήκος: 5.793 Χιλιόμετρα αγώνα: 306.720 Ταχύτερος γύρος: 1:21.046 (Ρούμπενς Μπαρικέλο 2004) Νικητής 2012: Λιούις Χάμιλτον 13. Σιγκαπούρη, (24-25/9) Τα φώτα εδώ! Ένας αγώνας που τραβά όλα τα βλέμματα, καθώς πραγματοποιείται κάτω από το φως των προβολέων. Το συγκεκριμένο γκραν πρι διεξάγεται στους δρόμους του λιμανιού (Marina Bay), σε μια σχετικά αργή διαδρομή. Οι 1.600 προβολείς άναψαν για πρώτη φορά το 2008. Το σιρκουί της Σιγκαπούρης αποτελείται από 23 στροφές, οι περισσότερες αρκετά κλειστές, που καταπονούν τους πιλότους. Ημερομηνία Αγώνα: 22 Σεπτεμβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 2008 Γύροι Αγώνα: 61 Μήκος: 5.073 Χιλιόμετρα αγώνα: 309.316 Ταχύτερος γύρος: 1:45.599 (Κίμι Ραϊκόνεν, 2008) Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ 14. Κορέα, Γέογκαμ, (4-6/10) Η Κορέα φέτος θα φιλοξενήσει για τρίτη φορά την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Το σιρκουί μήκους 5.450, αποτελείται από 18 στροφές, ενώ έχει φορά αντίθετη με τη φορά των δεικτών του ρολογιού. Η πίστα βρίσκεται 400 χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα της χώρας, τη Σεούλ. Ημερομηνία Αγώνα: 6 Οκτωβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 2010 Γύροι Αγώνα: 55 Μήκος: 5.615 Χιλιόμετρα αγώνα: 308.630 Ταχύτερος γύρος: 1:39.605 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2011) Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ 15. Ιαπωνία, Σουζούκα, (11-13/10) Η πίστα που από ψηλά μοιάζει με το νούμερο 8, φιλοξενεί τον 15ο αγώνα της χρονιάς. Κυριότερο χαρακτηριστικό του σιρκουί είναι η τεραστίων διαστάσεων ρόδα, η οποία είναι ορατή από όλα τα σημεία της πίστας. Η Σουζούκα απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική στις στροφές, με τη «Spoon» να είναι μια από τις πιο εντυπωσιακές του πρωταθλήματος. Οι πιλότοι αγγίζουν τα 312 χλμ. την ώρα πριν βάλουν τρίτη και μπουν στην εν λόγω στροφή. Ημερομηνία Αγώνα: 13 Οκτωβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 1987 Γύροι Αγώνα: 53 Μήκος: 5.807 Χιλιόμετρα αγώνα: 307.471 Ταχύτερος γύρος: 1:45.599 (Κίμι Ραϊκόνεν, 2005) Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ 16. Ινδία, Δελχί, (25-27/10) Η Ινδία είναι η πίστα που έκανε ντεμπούτο την περσινή σεζόν στο πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Βρίσκεται 30 μίλια έξω από το Νέο Δελχί. Ο νικητής θα αναδειχθεί έπειτα από 60 γύρους. Το σιρκουί έχει μήκος 5.137 μέτρα και οι πιλότοι θα δοκιμαστούν σε 19 στροφές. Ημερομηνία Αγώνα: 27 Οκτωβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 2011 Γύροι Αγώνα: 60 Μήκος: 5.127 Χιλιόμετρα αγώνα: 307.249 Ταχύτερος γύρος: 1:27.249 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2011) Νικητής 2012: Σεμπάστιαν Φέτελ 17. Άμπου Ντάμπι, Ιάς Μαρίνα, (1-3/11) Δεν θα μπορούσε ένα από τα πιο πλούσια μέρη να μην φιλοξενεί την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Στο Άμπου Ντάμπι φέτος θα πραγματοποιηθεί για τέταρτη φορά αγώνας της Φόρμουλα 1, ενώ φέτος θα είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που το Άμπου Ντάμπι δεν θα κλείσει την αυλαία. Η πίστα κατατάσσεται σε μια από τις πιο δύσκολες του πρωταθλήματος με ευθείες που απαιτούν υψηλές ταχύτητες αλλά και πολύ κλειστές στροφές, που ευνοούν τα προσπεράσματα. Ημερομηνία Αγώνα: 3 Νοεμβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 2009 Γύροι Αγώνα: 55 Μήκος: 5.554 Χιλιόμετρα αγώνα: 305.355 Ταχύτερος γύρος: 1:40.279 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2009) Νικητής 2012: Κίμι Ραϊκόνεν 18. Η.Π.Α, πίστα Αμερικής (16-18/11) Ό,τι πιο εντυπωσιακό είδαμε την προηγούμενη σεζόν. Ο Χέρμαν Τικλ έδωσε τον καλύτερό του εαυτό, σχεδιάζοντας το «Circuit of The Americas». Το πρωτάθλημα επέστρεψε πέρυσι στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής και το αποτέλεσμα ήταν φαντασμαγορικό. Το μήκος του σιρκουί είναι 5.516 χιλιόμετρα, ενώ η καρό σημαία θα πέσει, ύστερα από 56 γύρους. Η πίστα αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες, αλλά και πέντε κλειστές στροφές. Ημερομηνία Αγώνα: 3 Νοεμβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 2012 Γύροι Αγώνα: 56 Μήκος: 5.513 Χιλιόμετρα αγώνα: 308.405 Ταχύτερος γύρος: 1:39.347 (Σεμπάστιαν Φέτελ, 2012) Νικητής 2012: Λιούις Χάμιλτον 19. Βραζιλία, Σάο Πάολο, (22-24/11) Το Σάο Πάολο ήταν ένας χώρος που προορίζονταν για την ανέγερση κτιρίων. Ωστόσο, η ακαταλληλότητα της συγκεκριμένης έκτασης οδήγησε στην κατασκευή του σιρκουί, το οποίο και φέτος θα υποδεχτεί το τελευταίο γκραν πρι της σεζόν. Το Ιντερλάγκος μοιάζει σαν να έχει χωριστεί σε δύο μέρη, το ένα με τις ευθείες και το άλλο με τις διαδοχικές (8) στροφές, που δυσκολεύει το έργο των πιλότων, καθώς απαιτεί ιδιαίτερη τεχνική. Ημερομηνία Αγώνα: 24 Νοεμβρίου 2013 Πρώτος Αγώνας: 1973 Γύροι Αγώνα: 71 Μήκος: 4.309 Χιλιόμετρα αγώνα: 305.909 Ταχύτερος γύρος: 1:11.473 (Χ. Πάμπλο Μοντόγια,2004) Νικητής 2012:Σεμπάστιαν Φέτελ Πηγή: sport-fm.gr