Τα συναισθήματα αψηφούν τη βαρύτητα στην τελευταία διαφημιστική καμπάνια της Nissan, όπου πρωταγωνιστεί το Leaf και η διεθνούς φήμης αθλήτρια του wingsuit Roberta Mancino.
Παρόλο που η οδήγηση ενός EV δεν έχει τον extreme χαρακτήρα της πτήσης με wingsuit, εντούτοις οι οδηγοί ενός EV και οι wingsuiters αντλούν την ίδια ευχαρίστηση, όταν βρεθούν πίσω από το τιμόνι του αμιγώς ηλεκτροκίνητου οχήματος, με τις περισσότερες πωλήσεις στον κόσμο.
Η νέα διαφημιστική καμπάνια με την ονομασία «Freedom to Move», βγήκε στον αέρα το περασμένο Σαββατοκύριακο, με πρωταγωνίστρια την Roberta Mancino, κάτοχο παγκοσμίου ρεκόρ στην πτήση με wingsuit, με πάνω από 10.000 ελεύθερες πτώσεις (sky dives)και 450 άλματα βάσης (base jumps).
«Στο παρελθόν, πολλές διαφημίσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων επικεντρώνονταν στην τεχνολογία, παραμελώντας να πουν τη μοναδική ιστορία για το πώς η οδήγηση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου σας κάνει να αισθάνεστε», δήλωσε ο Allyson Witherspoon, στέλεχος της μάρκας.
«Έχουμε διαπιστώσει ότι, οι άνθρωποι που βιώνουν την εμπειρία οδήγησης ενός EV, λατρεύουν πραγματικά την άμεση επιτάχυνση, την ησυχία στην καμπίνα και όλη την έξυπνη τεχνολογία που καθιστά την οδήγηση λιγότερο αγχωτική.»
Τον Μάρτιο, το Leaf (διαθέσιμο στην Ελλάδα από 32.990€) έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο στην ιστορία που ξεπέρασε τις 400.000 πωλήσεις, εδραιώνοντας την θέση του ως το πρώτο παγκοσμίως σε πωλήσεις, στην κατηγορία του.
Νίκος Τσάδαρης