Από την εκκίνηση, ο Μπότας κατάφερε να κρατήσει τον Χάμιλτον πίσω του και μέχρι τον τερματισμό ουσιαστικά δεν απειλήθηκε ποτέ από κανέναν. Ο Χάμιλτον έκανε έναν σοφό αγώνα, αντιμετωπίζοντας την ανωτερότητα του Μπότας με εξυπνάδα και πονηριά, δεν τον απείλησε για να μην εκβιάσει ένα πιθανό ατύχημα και απλώς παραμόνευε μήπως ο τιμ μέιτ του κάνει κάποιο λάθος. Ο Βάλτερι Μπότας δεν έκανε κανένα και έτσι κατάφερε να κατακτήσει την 5η του νίκη, την 2η αυτή τη σεζόν. Ο σταθερός και έξυπνος Χάμιλτον έμεινε στην 2η θέση. Το 4ο συνεχόμενο 1-2 της Mercedes εκτός από το ότι είναι ρεκόρ, δημιουργεί νέα δεδομένα στο πρωτάθλημα καθώς πολύ δύσκολα θα χάσει η γερμανική εταιρεία το πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Ο Φέτελ τερμάτισε τελικά 3ος μη καταφέρνοντας κάτι καλύτερο παρά το γεγονός πως σε όλο τον αγώνα ήταν σχετικά κοντά στις δύο Mercedes. O Λεκλέρ ήταν το πρόσωπο του αγώνα καθώς ξεκινώντας από την 8η θέση με μεσαία γόμα κατάφερε να περάσει διαδοχικά όλους μπροστά του και να αναρριχηθεί μέχρι την πρώτη θέση καθώς όλοι έμπειναν διαδοχικά για αλλαγή ελαστικών. Ωστόσο με τα ελαστικά του να «τελειώνουν» είδε έναν έναν τους οδηγούς της Mercedes, τον Φέτελ αλλά και τον Φερστάπεν να τον περνούν μη μπορώντας να κάνει κάτι καλύτερο από μια 5η θέση. Οι άνθρωποι της Ferrari περίμεναν να κάνουν οι πρώτοι 2 πιτ στοπ πράγμα που τελικά δεν έγινε. Και όταν του άλλαξαν ελαστικά με μαλακή γόμα, αυτά δεν λειτούργησαν με αποτέλεσμα να μην είναι ανταγωνιστικός!
Ο ρυθμός της μεσαίας γόμας ήταν καλύτερος από της μαλακής γεγονός που επιρρέασε όλο τον αγώνα.
Στο τέλος ο Λεκλέρ μπήκε στα πιτς για να βάλει φρέσκια μεσαία γόμα και να δοκιμάσει να πετύχει τον ταχύτερο γύρο. Και το κατάφερε στον τελευταίο γύρο μαζί με ρεκόρ γύρου σε αυτήν την πίστα.
Η τελική κατάταξη του αγώνα έχει ως εξής:
Πηγή: gazzetta.gr