Η Mercedes επιδιώκει να εντάξει από τον επόμενο χρόνο στην ομάδα της τον Μαξ Φερστάπεν. Αυτό αναφέρει δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού Auto Bild Motorsport, το οποίο επιβεβαιώνει και ο σύμβουλος της Red Bull, Χέλμουτ Μάρκο. Ο 75χρονος Μάρκο, που πήρε την απόφαση να φέρει τον Ολλανδό στην Toro Rosso και να τον κάνει οδηγό της Formula 1 στην τρυφερή ηλικία των 17 ετών αποκάλυψε, ότι «ο διευθυντής της Mercedes, Τότο Βολφ, τηλεφωνεί συνεχώς στον Μαξ και στον πατέρα του Γιος. Εδώ και μήνες. Όμως εγώ είμαι χαλαρός, καθώς λογικά θα πρέπει να μας καλύψει η ρήτρα επιδόσεων στο συμβόλαιο του Μαξ. Επίσης, ο ίδιος νιώθει όμορφα σε εμάς και αν θέσουμε στη διάθεσή του υλικό αντάξιο του παγκόσμιου πρωταθλήματος, δεν έχω καμία αμφιβολία, ότι θα μείνει».
Ο Μάρκο ανέφερε επίσης, ότι ήδη έγινε η αρχή με τις δοκιμές αυτής της εβδομάδας στο Μπαχρέιν, όπου εντοπίστηκαν τα προβλήματα του προηγούμενου αγώνα. Η Red Bull ξεκίνησε άμεσα μία σειρά βελτιωτικών παρεμβάσεων στο μονοθέσιό της και ευελπιστεί ότι θα έχουν ολοκληρωθεί το αργότερο στον πέμπτο αγώνα του εφετινού πρωταθλήματος της Formula 1, στη Βαρκελώνη της Ισπανίας. Προς το παρόν, βρίσκεται ο Μαξ Φερστάπεν στην τρίτη θέση του πρωταθλήματος οδηγών με 27 βαθμούς και ενώ οι δύο πρώτοι οδηγοί της Mercedes έχουν ο μεν Μπότας 44, ο δε Χάμιλτον 43 βαθμούς. Επίσης, η Red Bull καταλαμβάνει την τρίτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών πίσω από τις Mercedes και Ferrari.
Τα πλασαρίσματα και η θέση του Φερστάπεν στη βαθμολογία ενδέχεται να παίξουν καθοριστικό ρόλο σε μία ενδεχόμενη προσπάθεια μεταγραφής του νεαρού Ολλανδού στη Mercedes. Το συμβόλαιο του Mad Max με τη Red Bull ισχύει έως τα τέλη του 2021, όμως θα μπορούσε να σπάσει, αν οι επιδόσεις του Ολλανδού δεν είναι υψηλού επιπέδου και δεν του επιτρέπουν, να διεκδικήσει το πρωτάθλημα. Μία αντίστοιχη ρήτρα περιείχε και το συμβόλαιο του Φέτελ, όταν έτρεχε το 2014 με τη Red Bull. Συγκεκριμένα, το συμβόλαιο του Γερμανού θα ανανεωνόταν αυτομάτως με τη Red Bull, αν βρισκόταν στα τέλη Σεπτεμβρίου εκείνης της χρονιάς σε μία από τις τρεις πρώτες θέσεις στη βαθμολογία των οδηγών. Επειδή όμως δεν συνέβη κάτι τέτοιο, μπόρεσε να σπάσει ο Φέτελ το συμβόλαιό του με τη Red Bull και να μεταγραφεί στη Ferrari.
Πάντως φημολογείται, ότι η συγκεκριμένη ρήτρα στο συμβόλαιο του Φερστάπεν είναι αυστηρότερη, ώστε να μη χάσει τόσο εύκολα η Red Bull τον οδηγό της, που θα τον ήθελε κάθε κορυφαία ομάδα της Formula 1. Επίσης, να πούμε ότι και η Mercedes έχει αρκετές άλλες επιλογές, όπως για παράδειγμα την ανανέωση του συμβολαίου του Μπότας και πέραν του 2019 ή την αντικατάσταση του Φιλανδού από τον Οκόν.
Πηγή: gazzetta.gr