H FIAT αποφάσισε να τονώσει ακόμα περισσότερο την γκάμα του δημοφιλούς μικρού, ετοιμάζοντας αποκλειστικά για την ευρωπαϊκή αγορά, τη νεανική έκδοση με τα χαρακτηριστικά S!
Την ίδια στιγμή που στις Ηνωμένες Πολιτείες, η FIAT προωθεί το 500αράκι με την έκδοση Turbo (λιγότερο ισχυρή από το Abarth, αλλά πιο δυναμική από τις πιο συμβατές εκδόσεις), στην Ευρώπη αποφασίζει να τονώσει ακόμα περισσότερο το μερίδιο στη νεανική αγορά, λανσάροντας, μέσα στο προσεχές διάστημα, ένα νέο «πακέτο» με τα χαρακτηριστικά S.
To 500S θα τοποθετηθεί και στις ευρωπαϊκές αγορές, ανάμεσα στις βασικές εκδόσεις και το κορυφαίο Abarth και ξεχωρίζει για τα δυναμικά χαρακτηριστικά του εξοπλιστικού πακέτου: νέες ζάντες αλουμινίου, ανασχεδιασμένοι σπορ προφυλακτήρες, φιμέ τζάμια, πίσω ευδιάκριτη αεροτομή και λεπτομέρειες χρωμίου.
Στο εσωτερικό, προσφέρονται νέα μπάκετ καθίσματα με κόκκινες ραφές και με το λογότυπο της έκδοσης, ενώ εικαστικές παρεμβάσεις έχουν γίνει στο τιμόνι και στον επιλογέα των ταχυτήτων, που ξεχωρίζει από το κόκκινο χρώμα. Η νέα έκδοση θα λανσαριστεί με την υπάρχουσα γκάμα κινητήρων του μοντέλου.
Το 500αράκι προσφέρεται συνολικά με 3 μηχανικά σύνολα βενζίνης, με τις κλασικές επιλογές των 1,2 και 1,4 λτ., απόδοσης 69 και 100 ονομαστικών ίππων αντίστοιχα και τον 2κύλινδρο turbo κινητήρα TwinAir, με την ελάχιστη χωρητικότητα των 875 κ.εκ. να αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και να καταφέρνει να κινήσει αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο.
Παράλληλα, το σύστημα Start&Stop και η επιλογή «ECO» (περιορίζει τη ροπή στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), φροντίζουν έτσι ώστε να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της έκδοσης αυτής.
Ως εκ τούτου, πλεονέκτημα και του FIAT 500 TwinAir+ αποτελεί το γεγονός ότι, ο ιδιοκτήτης του δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μιας και η μέση τιμή των εκπομπών CO2 βρίσκεται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ.).
Από εκεί και πέρα, σημείο αναφοράς είναι ο αναβαθμισμένος diesel κινητήρας Multijet των 1,3 λτ., ισχύος 95 ίππων, εξασφαλίζοντας, επίσης, απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας.
Πηγή: autotriti.gr