Η «Μούσα» της Renault εμφύσησε έμπνευση και στη νέα γενιά του γαλλικού της μικρού. Τo Clio τέταρτης γενιάς ήρθε γεμάτο προσόντα και με εντυπωσιακή εμφάνιση για να διεκδικήσει τα σκήπτρα της κατηγορίας του.

Μετά από τρεις γενιές, 22 χρόνια και 12.000.000 πωλήσεις, το Clio 4ης γενιάς είναι εδώ με περίσσια αυτοπεποίθηση για να κατακτήσει την πιο δημοφιλή κατηγορία όχι μόνο της ελληνικής, αλλά και της ευρωπαϊκής αγοράς.

Το νέο μοντέλο έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο αγγίζοντας ένα μήκος (4,06 μέτρα) που θα μπορούσε και να χαρακτηρίζει μικρομεσαίο. Όσο για την εξωτερική του εμφάνιση, αντανακλά τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρείας.

Το εσωτερικό του Clio είναι εξίσου αναζωογονητικό. Μεγάλο μέρος της ευθύνης γι’ αυτό φέρει η κεντρική κονσόλα που φιλοξενεί την οθόνη του συστήματος infotainment Media Nav, αλλά και ο ιδιόμορφος πίνακας οργάνων με τα επιχρωμιωμένα οβάλ μοτίβα.

Η ποιότητα των υλικών είναι σε καλά επίπεδα, ενώ η συναρμογή τους είναι, στο μεγαλύτερο μέρος, καλή και μόνο σε ορισμένα σημεία, όπως στην κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα, δείχνει λίγο χαλαρή. Σε ο,τι αφορά στους χώρους, βρίσκονται στο μέσο όρο της κατηγορίας.

Το Clio 4ης γενιάς είναι το πρώτο μοντέλο που εφοδιάζεται με τον ολοκαίνουριο 3κύλινδρο κινητήρα της εταιρείας.

Πρόκειται για κινητήρα με turbo και άμεσο ψεκασμό καυσίμου στον κύλινδρο με στόχο τη μέγιστη απόδοση και την οικονομία καυσίμου από μόλις το 0,9 λίτρο. Το μοτέρ αποδίδει 90 ίππους και 135 Nm. Στην πράξη, εντυπωσιάζει με την πολιτισμένη και αθόρυβη λειτουργία του.

Στο δρόμο τώρα, το πρώτο πράγμα που σε κερδίζει είναι η πολύ καλή ποιότητα κύλισης που προσφέρει η ανάρτηση, η οποία συμπεριφέρεται υποδειγματικά στο σκληρό αστικό οδικό δίκτυο.

Στον ανοιχτό δρόμο, το Clio είναι άνετο, ευθύβολο και σταθερό, αλλά την εικόνα χαλάει λίγο ο αεροδυναμικός θόρυβος από τους καθρέπτες σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ. /ώρα.

Συνολικά, το Clio έχει όλα τα χαρακτηριστικά για να πρωταγωνιστήσει στην κατηγορία του, αλλά και να αποτελέσει μια δελεαστική επιλογή για κάποιον που σκέφτεται να αγοράσει μικρομεσαίο.

Πηγή: autotriti.gr