Σαν… κανονική είδηση δεν έχει υπάρξει ακόμη, η νίκη Έλληνα σε GP. Ο μοναδικός εκπρόσωπος της Ελλάδας στον υψηλότερο θεσμό των αγώνων ταχύτητας μοτοσυκλέτας, ο Ελληνο-αυστραλός Θανάσης Σίσσης, διέπρεψε σε αγώνα καρτ με αντιπάλους την αφρόκρεμα του MotoGP.
Στα πλαίσια των δημόσιων εμφανίσεων πριν τον αγώνα της Sepang, οι οδηγοί άφησαν τους δύο τροχούς και έπιασαν τους τέσσερις. Ακολούθησαν σκληρές μάχες με τα go-kart με ένα 17χρονο να βάζει τα γυαλιά στους αστέρες του MotoGP.
Μετά από δυο σειρές προκριματικών, οι δέκα ταχύτεροι οδηγοί πέρασαν στον τελικό. Οι Andrea Dovizioso, Dominique Aegerter, Sandro Cortese, Pol Espargaró, Maverick Viñales, Arthur Sissis, Danny Webb, Danny Kent, Marcel Schrötter και ο Jack Miller κατάφεραν να περάσουν και στήθηκαν στην εκκίνηση για την μεγάλη μάχη.
Όπως και στους αγώνες του MotoGP, τα δράματα άρχισαν από νωρίς. Ο Espargaró τη γλίτωσε φτηνά όταν το kart του δεν εκίνησε και οι υπόλοιποι τον απέφυγαν οριακά. Το τεχνικό πρόβλημα δεν λύθηκε και ο Ισπανός πήρε άλλο kart και ξεχύθηκε στη μάχη.
Ακολούθησε ο συμπατριώτης του Viñales που έριξε μια σβούρα στον πρώτο κιόλας γύρο και έχασε την επαφή με τους άλλους οδηγούς. Ο Webb ακολούθησε την ίδια συνταγή και είχε έξοδο στην 2η στροφή της πίστας, εγκαταλείποντας από τεχνική βλάβη.
Δεν έμειναν και πολλοί στον αγώνα όμως αυτό που έλαμψε τελικά ήταν το άστρο του Θανάση Σίσση. Πέτυχε το απόλυτο χατ τρικ, καθώς μετά την pole position και τον ταχύτερο γύρο στον αγώνα, εύλογα πήρε και τη νίκη, χωρίς κανείς να αμφισβητήσει την κυριαρχία του.
Ο Aegerter και ο Schrötter συμπλήρωσαν το βάθρο, ενώ πιο πίσω τερμάτισαν ο Dovizioso με τον Cortese που είχαν τη δική τους μάχη.
Αργότερα ανακαλύφθηκε ότι ο εργοστασιακός οδηγός της Ajo KTM είχε επισκεφθεί την πίστα και την προηγούμενη ημέρα, χωρίς να γνωρίζει ότι το εν λόγω event θα είναι στο πρόγραμμα. Οι «Αρχές» δεν του επέβαλαν ποινή όμως, καθώς έκανε την πίστα με ένα ασθενικό 4χρονο kart που δεν είχε καμία σχέση με τους δίχρονους πυραύλους που πήραν μέρος στον αγώνα.
Μέχρι την εμφάνιση του Σίσση, μόλις κάποιες σκόρπιες συμμετοχές υπήρξαν από έλληνες αναβάτες στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας και για διακρίσεις ούτε να το συζητάμε.
Από την συμμετοχή του στο Red Bull Rookies Cup ο Σίσσης είχε ξεχωρίσει, όταν προηγείτο όλο το χρόνο στο πρωτάθλημα και έχασε την πρώτη θέση στον τελευταίο, αυτοκαταστροφικό για τον ίδιο, αγώνα. Παρ’ όλα αυτά ο 17χρονος από την Αδελαΐδα βρήκε μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα της ΚΤΜ για την παρθενική του χρονιά στο «κανονικό» παγκόσμιο πρωτάθλημα ταχύτητας και τη Moto3.
O Σίσσης αισθάνεται Έλληνας και μας δίνει το «δικαίωμα» να τον θεωρούμε «δικό μας». Μπορεί να μιλά ελάχιστα Ελληνικά, όμως συγκινείται όταν μιλά για την Ελλάδα και τους παππούδες του στη Φλώρινα, ενώ ξεκινά τους αγώνες με την ελληνική σημαία στο πλάι της πρώτης ζελατίνας στο κράνος του.
Η πορεία του είναι αρκετά καλή, τερματίζει σε κάθε αγώνα (πλην του Mugello όπου είχε τεχνικό πρόβλημα), σε θέσεις γύρω στην 10άδα.
Παραμένει στο πρώτο γκρούπ των οδηγών και έχει φθάσει μέχρι 5ος –στον εναρκτήριο αγώνα του 2012 στο Qatar – ενώ συνήθως κινείται μέσα στην πρώτη δεκάδα. Όσο για το όνομα, ο Σίσσης εξηγεί «Θανάσης έχω βαφτιστεί, το όνομα του παππού μου, όμως το έχω κάνει Arthur (Αρθούρος) γιατί το Athanasios ήταν πολύ δύσκολο για την Αυστραλία».