Οι οδηγοί του Hyundai i30 N TCR της MRacing-YMR και ο Gabriele Tarquini της BRC Racing Team, κατέκτησαν τους τίτλους των ομάδων και των οδηγών αντίστοιχα του FIA World Touring Car του 2018 στην πίστα Guia στο Μακάο.
Στο Race 1 ο Τarquini έκανε μια εξαιρετική εκκίνηση στην ομάδα του BRC Racing Team i30 N TCR φθάνοντας στην τέταρτη θέση. Ο Ιταλός στη συνέχεια κράτησε τη θέση του επιβιώνοντας μετά από δύο επανεκκινήσεις μετά από εισόδους του αυτοκινήτου ασφαλείας. Αντίστοιχα ο οδηγός της MRacing Yvan Muller κατέκτησε την 2η θέση, έχοντας πάρει πρόωρα το προβάδισμα και καταφέρνοντας να περιορίσει ελαφρώς τη διαφορά του με τον αντίπαλό του. Εντούτοις, σημαντικό είναι ότι το αποτέλεσμα βοήθησε να περιοριστούν οι υποψήφιοι του πρωταθλήματος από επτά σε μόνον εκείνον και τον Tarquini πριν από τους αγώνες της Κυριακής.
To Race 2 αποδείχθηκε δραματικό από την αρχή. O Tarquini ενεπλάκη σε ατύχημα που είχε ως αποτέλεσμα μια σοβαρή ζημιά στο Νο 30 i30 N TCR. Κατάφερε να φέρει το αυτοκίνητο πίσω στα pits, επιτρέποντας στην ομάδα να προετοιμαστεί για το Race 3. Εν τω μεταξύ, ο Muller, μετακινήθηκε στην τρίτη θέση με αποτέλεσμα να πάρει ένα δεύτερο βάθρο το Σαββατοκύριακο και να κλείσει τη διαφορά του με τον Tarquini σε μόλις 18 πόντους λίγο πριν το φινάλε.
Ο Tarquini ξεκίνησε πολύ καλά στο Race 3 ανεβαίνοντας στη δεκάδα, ενώ ο Muller έφθασε στην πέμπτη θέση, έναν βαθμό πίσω από τον Norbert Michelisz της BRC Racing Team. Ακόμη και μετά την άνοδό του στην τέταρτη θέση (με τον Michelisz μπροστά του) οι 16 πόντοι που κέρδισε δεν ήταν αρκετοί για να υπερκαλύψουν το πλεονέκτημα του Tarquini καθώς ολοκλήρωσε τον αγώνα στη δέκατη θέση πριν φτάσει στο βάθρο ως πρωταθλητής των οδηγών.
Customer Racing by Hyundai Motorsport
Η Hyundai Motorsport GmbH δημιούργησε το τμήμα Customer Racing τον Σεπτέμβριο του 2015 με στόχο την ενίσχυση της εικόνας της Hyundai σε παγκόσμιο επίπεδο, παράλληλα με το πρόγραμμα WRC. Μετά το ντεμπούτο του το i20 R5 γρήγορα αποδείχθηκε δημοφιλές σε ομάδες και οδηγούς σε όλη την Ευρώπη. Το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε οι επαγγελματίες και οι ερασιτέχνες οδηγοί να μπορούν να ανταγωνιστούν σε ευρύ φάσμα διεθνών, περιφερειακών και εθνικών πρωταθλημάτων, όπου η σχεδίαση και οι προδιαγραφές του R5 είναι αποδεκτά.
Τον Φεβρουάριο του 2017, το Hyundai Motorsport ανακοίνωσε το δεύτερο πρόγραμμα Racing για τους πελάτες της, έναν αγώνα σχεδιασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς του TCR.
Μετά από εκτεταμένες δοκιμές, το i30 N TCR σημείωσε εντυπωσιακό ντεμπούτο με νίκη στην Κίνα. Στα χέρια ιδιωτικών ομάδων, τα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν από την Hyundai Motorsport έχουν πλέον κερδίσει τη νίκη σε πολλά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένων των εθνικών ράλι στη Γαλλία και στην Ισπανία τον τίτλο της ομάδας και των οδηγών από την εναρκτήρια σεζόν του FIA World Touring Car Cup (WTCR) *.
* Σε αναμονή επιβεβαίωσης των αποτελεσμάτων από τη FIA.
Νίκος Τσάδαρης