Με την παρουσίαση της Plug-in έκδοσης του Prius, η Toyota συστήνει στο ευρύ κοινό ακόμα μία έκδοση του συστήματος Hybrid Synergy Drive, που θα αποτελέσει τη βασική μελλοντική της πλατφόρμα.

Το Prius είναι το πιο καλοπουλημένο υβριδικό στον κόσμο με πάνω από 2,6 εκ. πωλήσεις, ενώ οι πωλήσεις υβριδικών Toyota και Lexus είναι πάνω από 4 εκ. παγκοσμίως, νούμερο που ισοδυναμεί με το 80% όλων των υβριδικών που έχουν πωληθεί στον πλανήτη.

Μόνο η τελευταία (3η) γενιά του Prius έχει πουλήσει ήδη, πάνω από 1,27 εκ. αντίτυπα, από το 2009. Συνολικά, το όφελος από τη χρήση του συστήματος Hybrid Synergy Drive μέχρι τώρα είναι 26 εκ. τόνοι CO2.

Με το Prius Hybrid Plug-in η Toyota βάζει ακόμα ένα θεμέλιο λίθο στο υβριδικό της οικοδόμημα που, μέχρι το 2020, θέλει να απαρτίζεται από 10 υβριδικά μοντέλα με παρουσία σε όλες τις κατηγορίες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι μαζί με το «απλό» Prius και το πολυμορφικό Prius Plus και με τις εκπομπές ρύπων CO2 στα 89, 96 και 49 γρ./χλμ. η οικογένεια Prius έχει τα πιο οικολογικά «διαπιστευτήρια».

Κατανάλωση 2,1 λτ./100 χλμ.

Το νέο μοντέλο βασίζεται σχεδιαστικά στο ανανεωμένο Prius, με διαφοροποιήσεις σε στοιχεία του εξωτερικού και του εσωτερικού.

Με τη βοήθεια του συστήματος Plug-in το Prius μπορεί να διανύσει μέχρι 25 χιλιόμετρα με μηδενικούς ρύπους (με ταχύτητα μέχρι 85 χλμ./ώρα), ενώ η συνολική του αυτονομία φτάνει τα 1.200 χιλιόμετρα.

Η μέση κατανάλωση του συνόλου δεν ξεπερνάει τα 2,1 λτ./100 χλμ. (45% λιγότερα από το Prius) και οι εκπομπές CO2 περιορίζονται στα 49 γρ./χλμ.

Παράλληλα, η νέα μπαταρία ιόντων λιθίου (όμοια με αυτή που γνωρίσαμε στο Prius Plus) μπορεί να επαναφορτιστεί σε 1,5 ώρα.

Με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 11,4 δλ. και την τελική να φτάνει τα 180 χλμ./ώρα το Prius Hybrid Plug-in μπορεί να κινηθεί χωρίς πρόβλημα στο δρόμο, αποδεικνύοντας ότι και αυτή η πτυχή της υβριδικής τεχνολογίας είναι ρεαλιστική.

Πηγή: autotriti.gr