Η Ford ενισχύει την θέση της στην Ευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικού αυτοκινήτου, παρουσιάζοντας την τελευταία γενιά συνδεδεμένων και ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών μοντέλων Transit στη φετινή Έκθεση Επαγγελματικού Αυτοκινήτου (ΙΑΑ) στο Ανόβερο (Γερμανία), 20-27 Σεπτεμβρίου, 2018. Επιπλέον η μάρκα έχει δεσμευτεί να προσφέρει τα πλεονεκτήματα της συνδεσιμότητας σε όλη τη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων της στην Ευρώπη.
Το περίπτερο της εταιρίας στο Ανόβερο, θα περιλαμβάνει μία ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων με ενσωματωμένα modem, με επικεφαλής το νέο Transit 2 τόνων που κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του.
Η προσέγγιση της εταιρίας στον τομέα επαγγελματικών οχημάτων συνεχίζεται με τη γκάμα ηλεκτρικών / plug-in υβριδικών προϊόντων της, που περιλαμβάνει το Transit Custom plug-in hybrid (PHEV), το οποίο κάνει το εκθεσιακό ντεμπούτο του σε μορφή παραγωγής, και τονέο Transit με κινητήρα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας 48-volt (mHEV), πρωτιά στην κατηγορία.
Το νέο Ford Transit 2Τ θα προσφέρει πιο αποδοτικούς κινητήρες, αυξημένο ωφέλιμο φορτίο, συνδεσιμότητα και προηγμένες τεχνολογίες οδήγησης όταν λανσαριστεί στα μέσα του 2019, μαζί με μία νέα σχεδίαση εμπρός τμήματος και καμπίνα με αυξημένο χώρο φόρτωσης.
Εκτός από τους αναβαθμισμένους κινητήρες 2.0L EcoBlue diesel που παρέχουν μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας, οι αγοραστές του νέου Transit θα μπορούν να παραγγέλνουν την τεχνολογία mHEV 48-volt σε οχήματα με μηχανικό κιβώτιο για να βελτιώσουν την κατανάλωση, κυρίως σε συνθήκες πυκνής αστικής κυκλοφορίας. Το mHEV ανακτά ενέργεια κατά την
επιβράδυνση και την αποθηκεύει σε μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48-volt. Η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται επικουρικά για τη λειτουργία του κινητήρα και των περιφερειακών ηλεκτρικών συστημάτων.
Transit Custom PHEV
Το καινοτόμο Transit Custom PHEV χρησιμοποιεί ένα ηλεκτρικό σύστημα με στόχο αυτονομίας 50 χλμ με μηδενικούς ρύπους και τον γνωστό, 1000άρη βενζινοκινητήρα EcoBoost για επέκταση της αυτονομίας. Ο EcoBoost φορτίζει τις μπαταρίες του οχήματος όταν διανύονται μεγαλύτερες διαδρομές ανάμεσα στις φορτίσεις, παρέχοντας τους διαχειριστές στόλων εξαιρετική απόδοση και ευελιξία, και συνολική αυτονομία πάνω από 500 χλμ.
Το PHEV, που εκτίθεται σε τελική μορφή παραγωγής στο Ανόβερο, έχει ένα συμπαγές, υγρόψυκτο σύστημα μπαταριών ιόντων λιθίου κάτω από το πάτωμα, διατηρώντας πλήρως την χωρητικότητα του χώρου φόρτωσης του van. Το όχημα υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γραμμή του τελευταίου Transit Custom, μαζί με τις αποκλειστικές ενδείξεις της έκδοσης PHEV.
Νίκος Τσάδαρης