Παρουσιάστηκε πέρυσι στο Μιλάνο και από τότε η ομάδα μηχανικών της Sherco δούλεψε εντατικά για να το φέρει στην παραγωγή. Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που ασπάζεται τη βασική ιδέα του KTM Freeride 350, τη νέα cult μοτοσυκλέτα της KTM που σημειώνει μεγάλη επιτυχία.
Το Χ-Ride παρουσιάστηκε στην EICMA 2011 παράλληλα με το μοντέλο των πορτοκαλί Αυστριακών. Μόνον που εκείνο έχει τετράχρονο κινητήρα, ενώ τούτο εδώ δίχρονο.
Θυμίζει το Honda CRF250L και το εικονιζόμενο Ossa Explorer και μαζί την οσμή που αναδίδουν, μιας πιο ρομαντικής περιόδου της μοτοσυκλέτας.
Το KTM Freeride 350.
Το νέο μοντέλο της μικρής Sherco προορίζεται για χαλάρωμα στο βουνό, είναι μια εύκολη μοτοσυκλέτα για να βυθιστείς στη γαλήνη της φύσης.
Βάση του 290Χ-Ride αποτελεί το T-Ride της έτερης γαλλικής Scorpa με ανανεωμένα γραφικά και άλλο κινητήρα.
Φορά τον 300άρη υγρόψυκτο δίχρονο (με 292 κυβικά εκατ.) ο οποίος τροφοδοτείται από ένα καρμπυρατέρ Dell’Orto PHBL 26B. Η επιλογή του κινητήρα έγινε για την ευκολία του ιδιοκτήτη, για το χαμηλό κόστος συντήρησης, αλλά και για την ομαλή απόδοση της δύναμης.
Με τα 300 κυβικά του και απόσταση από το έδαφος στα 325 εκ. το X-Ride κατατάσσεται στα off road που χωρίς να έχουν αγωνιστικό προσανατολισμό μπορούν να κινηθούν άνετα και να υπερπηδήσουν κάθε εμπόδιο στο δάσος.
Όλα αυτά με ένα περιμετρικό ατσάλινο πλαίσιο, πανάλαφρο και μικροσκοπικό, που τελικά σε συνδυασμό με τα trial ελαστικά, οριοθετεί μια μοτοσυκλέτα με εξαιρετική ευελιξία και ευκολία οδήγησης, για κάθε επίπεδο αναβάτη.
Στα περιφερειακά έχουμε πιρούνι 40άρι της Marzocchi και ένα ρυθμιζόμενο αμορτισέρ της Sachs πίσω.
Το συνολικό βάρος του X-Ride δεν ξεπερνά τα 92,5 κιλά, τα οποία σε συνδυασμό με ένα ύψος σέλας 850 χιλιοστών δημιουργεί ένα φιλικό σύνολο ακόμα και για μεσαία αναστήματα. Με το 7λιτρο ρεζερβουάρ το X-Ride 290 έχει κατά το εργοστάσιο αυτονομία 150 χλμ.
Το ισπανικό εργοστάσιο στο Caldes de Montbui, 30 χιλιόμετρα από τη Βαρκελώνη, έχει ξεκινήσει ήδη την παραγωγή του X-Ride.
Στο ίδιο εργοστάσιο παράγονται και τα trial μοντέλα της εταιρείας, ενώ τα μοντέλα enduro και supermoto αλλά και τα ηλεκτροκίνητα enduro SE, παράγονται στο γαλλικό εργοστάσιο της εταιρείας, στη Nimes.
Δείτε στο βίντεο το enduro στην όψη, X-Ride σε στίβο trial…