Όταν ξέσπασε η κρίση η KTM είχε παλέψει πολύ για να μείνει ζωντανή, πάνε 4 χρόνια τώρα. Είχε μειώσει τις ώρες εργασίας του προσωπικού και είχε λάβει κάποια «δύσκολα» μέτρα, αλλά συνέχισε αταλάντευτη με τα σχέδια για τη συνεργασία με την ινδική Bajaj. Τώρα οι κόποι εκείνοι αποδίδουν καρπούς.
Στο Α’ εξάμηνο του 2012 η αυστριακή εταιρεία πούλησε τον αριθμό ρεκόρ για την ίδια, των 50.233 μοτοσυκλετών παγκοσμίως. Η επίδοση αυτή αντιπροσωπεύει αύξηση 36% έναντι του 2011!
Βέβαια το μεγαλύτερο ρόλο παίζουν οι πωλήσεις των μικρών Duke 125 και 200 στην Ινδία αλλά και την Ευρώπη, ωστόσο πρόκειται για… πωλήσεις .
Μέχρι τώρα η «σχέση» με τη Bajaj αποδεικνύεται όχι μόνο «φιλί της ζωής», αλλά και χρυσή επιλογή. Με τον κ. Stephan Pierer στο τιμόνι από το 1992, την εποχή της αναγέννησής της, η ΚΤΜ διατηρεί συνεχή ανοδική πορεία, ενώ έχει αποχαρακτηριστεί πια από εταιρεία κατασκευής αποκλειστικά μοτοσυκλετών εκτός δρόμου, αν και συνεχίζει να πρωτοστατεί στο χώρο αυτό.
Με τέτοια νούμερα, όπως είναι λογικό -και καθώς η ευρωπαϊκή αγορά συνεχίζει να συρρικνώνεται- το μερίδιο αγοράς των Αυστριακών έκανε άλμα.
Ειδικότερα στην Ευρώπη κατόρθωσε αύξηση κατά 41%, πράγμα που σημαίνει ότι πλέον η ΚΤΜ αντιπροσωπεύει το 7% της συνολικής ευρωπαϊκής αγοράς.
«Η ισχυρή ανάπτυξη είναι αποτέλεσμα του νέου μας οχήματος με την επαναστατική φιλοσοφία σχεδίασης. Αναφέρομαι στο νέο μας εκτός δρόμου, το Freeride 350 και στην επιτυχία του νέου 690 Duke», δήλωσε ο εκ των ιδρυτών Hubert Trunkenpolz, επικεφαλής πωλήσεων της KTM AG.