Κατά 2,1 g/km στα 125,5 g/km μειώθηκαν οι μέσες εκπομπές CO2 των αυτοκινήτων του ομίλου PSA (Peugeot-Citroen) το πρώτο τρίμηνο του 2012.
Έτσι, το γαλλικό γκρουπ βρέθηκε στην πρώτη θέση της ευρωπαϊκής κατάταξης, επίδοση που αποτελεί επιβράβευση για τις νέες τεχνολογίες της PSA που στοχεύουν στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων, τόσο στον τομέα των κινητήρων και των συστημάτων μετάδοσης, όσο και των περιφερειακών συστημάτων του αυτοκινήτου.
Η μείωση των 2,1 g CO2 ανά χλμ οφείλεται, σύμφωνα με τους Γάλλους, σε τρία βασικά στοιχεία:
-Τη βελτιστοποίηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με τους δοκιμασμένους και ιδιαίτερα αποδοτικούς πετρελαιοκινητήρες HDi που στο σύνολο τους φέρουν φίλτρο συγκράτησης μικρο-σωματιδίων, καθώς και τη νέα γενιά 3κυλινδρων βενζινοκινητήρων.
-Την εξέλιξη και εισαγωγή στην παραγωγή πρωτοποριακών τεχνολογιών όπως το μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDi και το πρώτο υβριδικό σύστημα που χρησιμοποιεί κινητήρα πετρελαίου, Hybrid4 (π.χ. Citroen DS5).
-Το λανσάρισμα στην αγορά αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων (Citroën C-Zero, Peugeot iOn).
Άξιο αναφοράς είναι επίσης το γεγονός πως το 2011 η PSA βρέθηκε στην κορυφή της αγοράς οχημάτων που εκπέμπουν CO2 λιγότερο από 111 g/km, με μερίδιο 21,1%, πρωτιά που συνεχίστηκε και το πρώτο τρίμηνο του 2012 με το αντίστοιχο ποσοστό να είναι 20,9%.
Τέλος, σημειώνεται πως η PSA ήταν στην κορυφή των πωλήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη το 2011, με μερίδιο αγοράς 30%.
Πηγή: gocar.gr