Η σουηδική εταιρεία βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με τρεις μεγάλους κατασκευαστές, προκειμένου να εξασφαλιστεί η απαραίτητη παροχή τεχνογνωσίας για την αναβίωση του 9-2, όπως επιβεβαίωσε ο CEO της Spyker, που πλέον ελέγχει τις τύχες της Saab.
Ήδη, οι συζητήσεις με τους Βαυαρούς της BMW φαίνεται να έχουν προχωρήσει προκειμένου οι τελευταίοι να παρέχουν στη Saab όλη την απαραίτητη τεχνογνωσία, όπως κινητήρες, δάπεδο κοκ. Μάλιστα, οι έως τώρα πληροφορίες μας αναφέρουν πως το νέο 9-2, όταν και αν τελικά πάρει το δρόμο για τη γραμμή παραγωγής της εταιρείας, θα βασιστεί στη δοκιμασμένη πλατφόρμα του Mini, από το οποίο μάλιστα αναμένεται να «δανειστεί» τα υπερτροφοδοτούμενα σύνολα βενζίνης και πετρελαίου. Μάλιστα, στις βλέψεις της σουηδικής εταιρείας βρίσκεται και η επάνοδο της με το νέο 9-2 στο Π.Π.Ρ και στο θεσμό του WRC.
Ωστόσο, όπως πρόσφατα δήλωσε ο CEO της Spyker, η εταιρεία βρίσκεται σε συζητήσεις όχι με έναν αλλά με τρεις συνολικά κατασκευαστές, τους οποίους όμως επιμελώς απέφυγε να ονομάσει, προκειμένου να βρεθεί μια φόρμουλα συνεργασίας πάνω στην εξέλιξη και κατασκευή του νέου 9-2. Προς το παρόν, πάντως, το μόνο επίσημα επιβεβαιωμένο νέο μοντέλο από το στρατόπεδο των Σουηδών είναι το 9-4Χ, το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην προσεχή Έκθεση Αυτοκινήτου του Λ. Άντζελες αποτελώντας τη σουηδική εκδοχή του Cadillac SRX. Το νέο 9-4X αναμένεται στις αγορές της γηραιάς ηπείρου από τη νέα χρονιά, πιθανότητα με έναν υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 2,8 λίτρων.
Πηγή: 4troxoi.gr