Mικρές στυλιστικές αλλαγές που το κάνουν να δείχνει ακόμα πιο δυναμικό, νέα μοτέρ βενζίνης και diesel αλλά και επιπλέον τεχνολογίες άνεσης και ασφάλειας αποκτά το Opel Astra.
Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι μικρές στυλιστικές αλλαγές που ενσωμάτωσε το Astra. To μικρομεσαίο Opel θα συνεχίσει την εμπορική του πορεία σε όλες του τις εκδόσεις (3θυρο, 5θυρο, σεντάν και στέισον βάγκον) με ακόμα πιο δυναμικό look, αφού υιοθέτησε μικρές αλλαγές στη μάσκα, στα φωτιστικά σώματα και στον εμπρός προφυλακτήρα. Περισσότερες επιλογές σχεδίων προστέθηκαν στις διαθέσιμες ζάντες αλουμινίου του αυτοκινήτου, ενώ επιμέρους χρωμιομένα στοιχεία περιμετρικά του αμαξώματος κάνουν αισθητή την παρουσία τους στις περισσότερες εκδόσεις.
Διακριτικές αλλαγές φέρει το Astra και στο εσωτερικό του, με νέα υφάσματα στις επενδύσεις καθισμάτων και θυρών αλλά και με επιμέρους μικρά στυλιστικά στοιχεία που αναβαθμίζουν συνολικά το αισθητικό αποτέλεσμα.
Και με τεχνολογική αναβάθμιση
Καινούρια στοιχεία στο Astra αποτελούν η 2η γενιά του πολυσυστήματς Opel Eye συνδυαστικά με το εξελιγμένο σύστημα traffic sign assistant (εφαρμογή αναγνώρισης των πινακίδων κυκλοφορίας και προβολείς τους στον πίνακα οργάνων). Στο ίδιο «πακέτο» ανήκουν και οι εξελιγμένες μορφές των συστημάτων Προειδοποίησης για ακούσια αναχώρηση από τη λωρίδα (Lane Departure Warning), Αποφυγής Εμπρόσθιας Σύγκρουσης (Forward Collision Alert), Προσαρμοζόμενη λειτουργία φώτων (AFL+), Yποβοήθησης Παρκαρίσματος (Advanced Park Assist) και Αναγνώρισης Οχημάτων στην Τυφλή γωνία των καθρεπτών (Blind Spot Alert).
Νέοι κινητήρες στην κορυφή
Επίσης, στη γκάμα του Astra προστίθενται και 2 νέα μοτέρ, ένα βενζίνης και ένα diesel. Το diesel είναι 2,0 λιτρο BiTurbo CDTI με 195 ίππους και 400 Nm ροπής. Ο βενζινοκινητήρας αφορά στο κορυφαίο Astra OPC. Είναι 2λιτρος άμεσου ψεκασμού με 280 ίππους που εξασφαλίζουν στο αυτοκίνητο επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,0 δευτερόλεπτα.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε ότι στον γνώριμο 1.400άρη τούρμπο κινητήρα βενζίνης προστέθηκε και λειτουργία overboost, επιτρέποντας 10% περισσότερη ροπή από τα 200 στα 220 Nm.
Πηγή: autotriti.gr