Μετά το βάθρο του στην Βαρκελώνη, ο αναγεννημένος Andrea Dovizioso ταξιδεύει όπως και όλος ο θίασος των MotoGP στην ακτές της Γηραιάς Αλβιώνος. Με ιδιαίτερη χαρά θα λέγαμε, καθώς εκεί στο μεγάλο νησί είναι ο πιο επιτυχημένος σύγχρονος αναβάτης MotoGP από την άποψη των συγκεντρωμένων βαθμών.
Το 2009 ο Dovi κέρδισε τον αγώνα του Donington, ενώ στο Silverstone τερμάτισε δεύτερος το 2010 και το 2011. Η συνολική του «μπάζα» επί αγγλικού εδάφους ανέρχεται λοιπόν σε 65 βαθμούς. Συγκριτικά, ο Stoner έχει συγκεντρώσει 38 β. και ο Lorenzo μόλις 25.
Ωστόσο φέτος θα είναι ο πρώτος του αγώνας με τη M1, την οποία μόλις στους τελευταίους δύο αγώνας δείχνει να έχει συνηθίσει.
Δήλωσε μετά τις δοκιμές στην Aragon ο Dovizioso: «Στην αρχή τα πράγματα με την Μ1 ήταν και καλά και άσχημα. Δεν μπορείς να αντιληφθείς τον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας παρά μόνον αφού την οδηγήσεις αρκετά. Και λέγοντας “χαρακτήρα” εννοώ κυρίως τα ελαττώματά της. Είναι νόμος: πάντα συναντάς περισσότερα προβλήματα από όσα περιμένεις, και για αυτό είναι απαραίτητο να έχεις τον χρόνο να προσαρμοστείς».
«Η Μ1 γεννήθηκε πολύ καλοφτιαγμένη και γι’ αυτό δεν χρειάστηκε ποτέ σημαντικές αλλαγές ή μετατροπές, και επιπλέον αποδείχτηκε ιδιαίτερα εύχρηστη και προσαρμοστική. Τα δυνατά της σημεία είναι η σταθερότητα στο φρενάρισμα και την είσοδο των στροφών, εκεί είναι πραγματικά φανταστική».
«Έπειτα είναι το μοτέρ με την ιδιαίτερα γλυκιά απόδοση, ειδικά στις χαμηλές στροφές. Αν εκμεταλλευτείς πλήρως αυτά τα χαρακτηριστικά, μπορείς να πας πραγματικά γρήγορα».
«Έχω συμβόλαιο με τη Yamaha και στόχος μου είναι να γίνω ένας από τους εργοστασιακούς οδηγούς της. Όμως δεν είμαι ο πρώτος αναβάτης της ομάδας και γι’ αυτό δεν έχω ιδιαίτερη αξία στο χρηματιστήριο των αναβατών. Οπότε είμαι διατεθειμένος να μιλήσω με όλους, πριν καταλήξω στην καλύτερη λύση για μένα».
«Ακόμα κι αν έμενε ο Stoner πάντως, τα πράγματα θα ήταν τα ίδια, γιατί στο τέλος της σαιζόν λήγουν πολλά από τα μεγάλα συμβόλαια».
Αυτό που χρειάζεται ο Dovi είναι τώρα είναι δυο-τρία καλά αποτελέσματα, ξεκινώντας από την αγγλική πίστα. Τερματισμούς στο βάθρο και κάποια νίκη, γιατί όχι…
Ο Crutchlow του έχει γίνει βέβαια «στενός κορσές», αλλά καθώς μαθαίνει την Μ1 θα μπορέσει να νιώσει μεγαλύτερη σιγουριά και να πιέσει, ώστε να ξεφορτωθεί τον ενοχλητικό Άγγλο. Αλλά για μια θέση στην εργοστασιακή Μ1… θα χρειαστεί αρκετή τύχη και ίσως την… εξαγορά του Lorenzo από την πεινασμένη Honda.