Μπορεί οι αλλαγές στη γκάμα της Σειράς 7 να κυμαίνονται στο πλαίσια ενός facelift, οι βελτιώσεις στην υβριδική ActiveHybrid 7, ωστόσο είναι τόσες πολλές που μάλλον πρέπει να μιλάμε για νέα γενιά.
Αφήνοντας λοιπόν κατά μέρος το φρεσκάρισμα στην εμφάνιση, το ζουμί κρύβεται κάτω από το τεράστιο αμάξωμα.
Κατ’ αρχήν, ο 4.4 V8 των 440 ίππων έφυγε και στη θέση του έχουμε τον 6κύλινδρο σε σειρά βενζινοκινητήρα 3 λίτρων με ισχύ 320 ίππους που συναντάμε και στις ActiveHybrid 5 και ActiveHybrid 3.
Νέος είναι και ο ηλεκτροκινητήρας που αποδίδει 55 ίππους έναντι μόλις 15 του προηγούμενου, ενώ το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων παραμένει.
Η συνολική απόδοση της ActiveHybrid 7 φτάνει τους 354 ίππους και τα 500 Nm, ικανά για επιτάχυνση 0-100 km/h σε 5,7 δευτ.!
Βέβαια, στόχος είναι οι χαμηλές τιμές σε μέση κατανάλωση και εκπομπές CO2: 6,8 lt/100 km και 158 g/km αντίστοιχα.
Χαρακτηριστικό που προσφέρει τόσο σε επιδόσεις όσο και στον «πράσινο» χαρακτήρα του πολυτελούς σεντάν είναι η λειτουργία boost που παρέχει απλόχερα τα 210 Nm του ηλεκτροκινητήρα στις άμεσες επιταχύνσεις, η ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα (Brake Energy Regeneration).
Τέτοια χαρακτηριστικά είναι, ακόμη, το Hybrid Start Stop που σβήνει και επανεκκινεί αυτόματα το βενζινοκινητήρα στις στάσεις, το ECO PRO mode που συμβουλεύει τον οδηγό για περισσότερο οικονομική/«πράσινη» οδήγηση και η δυνατότητα κίνησης αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, για έως και 4 χλμ. με ταχύτητα μέχρι 60 km/h.
Μια ακόμη δυνατότητα του υβριδικού συστήματος είναι η κίνηση σε ταχύτητες 50-160 km/h με το βενζινοκινητήρα εκτός λειτουργίας, σε επίπεδο ή κατηφορικό δρόμο, όταν ο οδηγός πάρει το πόδι του από το γκάζι και οδηγεί με τη φόρα.
Πηγή: gocar.gr