Η γερμανική εταιρεία προχώρησε στην ανανέωση της πολυτελούς σεντάν της τόσο σε σχεδίαση, όσο και στα μηχανικά μέρη.
Στόχος των ιθυνόντων της εταιρείας ήταν το φρεσκάρισμα της εξωτερικής περιβολής του αυτοκινήτου, καθώς και η περεταίρω αναβάθμιση των παραμέτρων της άνεσης και της πολυτέλειας στο εσωτερικό σε συνδυασμό πάντα με τη ενίσχυση των δυναμικών χαρακτηριστικών όλων των διαθέσιμων εκδόσεων. Σχεδιαστικά, οι βασικότερες τροποποιήσεις σε σχέση με το παρελθόν εντοπίζονται στη διαφορετική αλλά πάντοτε χαρακτηριστική, εδώ και χρόνια, μάσκα της σειράς 7, καθώς και στον προφυλακτήρα.
Παράλληλα, οι ιθύνοντες της εταιρείας προχώρησαν σε αλλαγές και στο προφίλ, με την οροφή να είναι πλέον πιο χαμηλή -κατά 7 χλστ.- στοιχείο που αν μη τι άλλο τονίζει το σπορτίφ ταμπεραμέντο της κατασκευής. Κατόπιν επιλογής του δυνητικού αγοραστή, η εταιρεία προσφέρει στη νέα σειρά 7 τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, τα οποία έρχονται και αυτά με τη σειρά τους να τονίσουν το αθλητικό προσωπείο του αυτοκινήτου. Από εκεί και πέρα, σε επίπεδο αισθητικής, στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα νέα διακοσμητικά φιλέτα χρωμίου καθώς και οι μικρές αλλαγές στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό, η οθόνη πολλαπλών ενδείξεων διαμέτρου 10,25 ιντσών με την πληθώρα τρισδιάστατων ενδείξεων τονίζει την εικόνα πολυτέλειας και άνεσης, σε συνδυασμό με τα νέα καθίσματα και τις ακόμα πιο… χλιδάτες επιλογές σε σχέση με τις επενδύσεις τους.
Σε ότι αφορά στα μηχανικά μέρη της νέας «7άρας» το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων είναι στάνταρ σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις. Στην κορυφή της πυραμίδας συναντάμε τον 12κύλινδρο κινητήρα των 5.972 κ.εκ. της εταιρείας (760iL), ο οποίος διαθέτει διπλο τούρμπο και Vanos αποδίδοντας 544 ίππους και 750 Nmροπής μόλις στις 1.500 σ.α.λ. εξασφαλίζοντας μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,6 δλ. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα της κορυφαίας αυτής έκδοσης αγγίζουν τα 314 gr για κάθε χλμ. κίνησης. Στην αντίπερα όχθη, η βασική 740i κινείται από τον γνωστό 3λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της BMW, ο οποίος είναι 6κύλινδρεος σε σειρά και αποδίδει 320 ίππους και 450 Nm ροπής.
Στην έκδοση ActiveHybrid η ισχύς αυξάνεται κατά 55 ίππους χάρη στην παρουσία ενός ηλεκτροκινητήρα (σημ.: η συνδυαστική ισχύς ωστόσο αγγίζει τους 354 ίππους), ο οποίος περιορίζει τις εκπομπές CO2 στα μόλις 154 gr/χλμ. Στο ενδιάμεσο σκαλοπάτι βρίσκεται η έκδοση 750i, η οποία φιλοξενεί κάτω από το μακρύ εμπρός καπό της έναν 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα 4,4 λίτρων, ο οποίος διαθέτει και αυτός με τη σειρά του τούρμπο και σύστημα άμεσου ψεκασμού της βενζίνης εξασφαλίζοντας, χάρη στους 449 ίππους και τα 650 Nm της ροπής του, επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4,8 δλ. (εκπομπές CO2: 199 gr/χλμ.). Σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες, η 730d «φορά» έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3,0 λίτρων με απόδοση 258 ίππων και 560 Nm που πληροί τις προδιαγραφές ρύπων EU6, ενώ στην αμέσως μεγαλύτερη εκδοχή του στην έκδοση 740d, η ισχύς σκαρφαλώνει στους 313 ίππους και στα 630 Nm.
Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη, οι ιθύνοντες της βαυαρικής εταιρείας ανακοινώνουν πως έχουν προβεί σε αλλαγές τόσο στην εμπρός ανάρτηση όσο και στην πίσω (βλ. ρυθμίσεις, ελαστικούς συνδέσμους, κοκ) που εξασφαλίζουν ακόμα πιο υψηλά επίπεδα άνεσης χωρίς συμβιβασμούς στον τομέα των οδικών χαρακτηριστικών. Πλέον, η γνωστή αερανάρτηση στον πίσω άξονα είναι στάνταρ σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις της νέας σειράς 7, το σύστημα διεύθυνσης των οποίων διαθέτει με εξαίρεση την κορυφαία 760Li ηλεκτρική πλέον υποβοήθηση. Την ίδια στιγμή, τέλος, το πλαίσιο της νέας σειράς 7 διαθέτει πλέον μεγαλύτερη κατά 20% στρεπτική ακαμψία.
Πηγή: 4troxoi.gr