Ο αγώνας στο Miller Motorsports Park των ΗΠΑ ανέλαβε, στη θέση του Kyalami της
Ν. Αφρικής, να δυσκολέψει τις ομάδες με τις ειδικές ρυθμίσεις που απαιτεί, λόγω
του μεγάλου υψομέτρου.

Όπως και στο Kyalami ο αέρας εκεί είναι πιο αραιός, εξανεμίζοντας μέρος της
ιπποδύναμης των μοτοσυκλετών. Για τους Αμερικανούς θεατές είναι μια μεγάλη
γιορτή και μια μοναδική ευκαιρία να απολαύσουν τους κορυφαίους αναβάτες του
παγκοσμίου SBK παράλληλα με τους δικούς τους τού πρωταθλήματος AMA Pro.

Λόγω της πληθώρας των δρώμενων, ο αγώνας WSBK διεξάγεται την Δευτέρα αντί
της συνηθισμένης Κυριακής, προσφέροντας στους θεατές ένα τριήμερο γεμάτο
δράση. Γι’ αυτό η ημερομηνία του Miller Park συμπίπτει πάντα με την εθνική
αμερικάνικη γιορτή της Memorial Day.

Στο Miller Park δεν διεξάγονται μόνον οι αγώνες για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα
Supersport 600, καθώς δεν υπάρχει “αμερικάνικος γύρος” στο αγωνιστικό
ημερολόγιο SS.

Τα τελευταία 3 χρόνια το Miller Park έχει δημιουργήσει μια “μικρή” παράδοση.
Όποιος αναβάτης κερδίζει και τα δύο σκέλη, στέφεται στο τέλος πρωταθλητής.
Πέρσι ήταν λοιπόν ο C. Checa που κέρδισε, όντας και ο ταχύτερος σε όλες τις
δοκιμαστικές περιόδους, ελεύθερες και χρονομετρημένες.

Χτες οι Max Biaggi και Tom Sykes, οι οποίοι προηγούνται στη βαθμολογία, δεν τα
πήγαν και τόσο καλά. Ο Biaggi μπόρεσε να κάνει μόλις 4 γύρους στα βρεγμένα
ελεύθερα δοκιμαστικά το πρωί, ενώ ο Sykes έπεσε στα μισά της απογευματινής
περιόδου (πρώτα χρονομετρημένα) που χαρακτηρίστηκε από πολύ δυνατό αέρα.

Αυτός που έδειξε να απολαμβάνει τις συνθήκες ήταν ο Jakub Smrz. Ο Τσέχος
ήταν ο ταχύτερος και στο στεγνό (πρωί) και στο βρεγμένο (απόγευμα). Στα
χρονομετρημένα παρά τον δυνατό άνεμο οι χρόνοι κατέβηκαν και ο Smrz, κάνοντας
κατά πως το συνηθίζει μερικούς γύρους “με την ταυτότητα στα δόντια” λίγο πριν το
τέλος των δοκιμαστικών, κατάφερε να βελτιώσει τον χρόνο του Checa κατά μόλις
0,07 του δευτερολέπτου (1’49″842). Μέχρι τότε ο Checa ήταν ο ταχύτερος.

Το απόγευμα ο Biaggi τα πήγε λίγο καλύτερα με μια 4η θέση, μπροστά από τα
Ducati των Davide Giugliano και Sylvain Guintoli, αλλά πίσω από την BMW του
Marco Melandri.

Στην 7η και 8η θέση αντίστοιχα ήταν οι Jonathan Rea και Eugene Laverty, ενώ ο
Sykes που έπεσε στην Κ13 δέκα λεπτά πριν το τέλος, αναγκάστηκε να συμβιβαστεί
με την 9η θέση. Τον 10ο χρόνο έκανε ο Leon Camier της Fixi Suzuki.

Ακριβώς πίσω του ο Chaz Davies ( ParkinGO MTC Aprilia), ενώ στο μεγαλύτερο

διάστημα ήταν μέσα στην πρώτη δεκάδα. Ο Davies κατάφερε να γυρίσει πιο
γρήγορα από μια ομάδα έμπειρων αναβατών με BMW S1000RR όπως οι Leon
Haslam, Michel Fabrizio και Ayrton Badovini.

Ο David Salom της Pedercini (δεν αγωνίστηκε στο Donington Park λόγω
ρωγμωδών καταγμάτων στον ώμο) έκανε τον 15ο χρόνο, ενώ τελευταίος
κατατάγηκε ο “έκτακτος” Shane Turpin, 5 δευτερόλεπτα πιο αργός στον γύρο από
τον Smrz.

Η πρωινή βροχή δημιούργησε άσχημες συνθήκες, κάτι στο οποίο συμφώνησαν
όλοι οι αναβάτες. Ο Jonathan Rea δεν βγήκε από το γκαράζ του παρά μόλις 15
λεπτά πριν τη λήξη της περιόδου. Από την άλλη ο ισχυρός απογευματινός άνεμος
βοήθησε μεν να στεγνώσει η πίστα, αλλά έκοβε 10 ολόκληρα χιλιόμετρα από την
τελική των μοτοσυκλετών στη μεγάλη ευθεία, ενώ κατέστρεψε και την τέντα της
Ομάδας Althea!

Στον αγώνα επιστρέφουν οι τραυματίες John Hopkins και David Salom, ενώ την
παρθενική τους συμμετοχή στο WSBK θα έχουν οι Jake Holden (αντικαθιστά τον
Mark Aitchison που διέκοψε τη συνεργασία του με την Grillini Progea BMW) και
ο “wildcard” Sean Turpin με την Boulder Motor Sports Ducati. O Loris Baz συνεχίζει
να καλύπτει το κενό του Joan Lascorz, ενώ κανείς αναβάτης δεν αντικαθιστά ακόμη
τον Brett McCormick.

Η πίστα φαίνεται να ευνοεί τα Ducati, οπότε περιμένουμε από τον Carlos Checa να
προσπαθήσει να μειώσει τη βαθμολογική του διαφορά από τον Biaggi. Ο Checa
βρίσκεται στην 4η θέση του πίνακα 23 βαθμούς πίσω από τον Max, ενώ ανάμεσά
τους βρίσκονται και οι Sykes και Rea.