Η KTM παρουσίασε την γκάμα motocross, enduro και minibike του 2013 πρώτη από τους μεγάλους κατασκευαστές του χώρου.
Ας δούμε τι είναι καινούργιο και ποιες οι σημαντικότερες αλλαγές.
SX: Τα motocross μοντέλα της εταιρείας ανανεώθηκαν πλήρως. Τα τετράχρονα 250SX-F και 450 SX-F φορούν καινούργιους κινητήρες, ενώ το 350 SX-F φέρει μόνον βελτιώσεις στο υπάρχον μοτέρ.
Όλα τα μοντέλα SX-F από το 125 ως το 450 φορούν πλέον το ίδιο πλαστικό κουστούμι και το ίδιο, νέο, ψαλίδι. Όμως τα τετράχρονα παίρνουν επιπλέον προίκα και νέο πλαίσιο.
Αναρρυθμισμένες είναι οι αναρτήσεις και μικροαλλαγές έχουν γίνει σε τιμόνια και πλάκες πιρουνιού.
EXC: H enduro σειρά των Αυστριακών αντίθετα προς την ΜΧ, θα έρθει το 2013 με λιγότερο εκτεταμένες ή πιο σωστά, αδιόρατες διαφοροποιήσεις. Πώς αλλιώς να περιγράψουμε τις αλλαγές, όταν στην κορυφή της λίστας η ίδια η ΚΤΜ έχει τοποθετήσει «το νέο λάδι πιρουνιού»;
Τίποτα επαναστατικό εδώ λοιπόν, εκτός από τη νέα, εσωτερικά επανασχεδιασμένη αντλία πίσω φρένου, και νέα «δίγομα» γκριπ τιμονιού…
Καλό αυτό για τα μοντέλα του 2012 που διατηρούν έτσι την αξία τους.
Μini bike: Οι «Sportminicycles» της ΚTΜ αποτελούν σημαντικό ποσοστό του τζίρου της εταιρείας, οπότε η αντιμετώπισή τους είναι πολύ σοβαρή. Για το 2013 το 85 SX έχει ανανεωθεί πλήρως με νέα γραφικά, νέο πλαίσιο, νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις, καινούργια κυλινδροκεφαλή, στρόφαλο και μπιέλα.