Η τάση στην κινέζικη αγορά αυτοκινήτων είναι οχήματα με μεγάλου μήκους μεταξόνιο σε σχέση με αυτά που κυκλοφορούν στις αγορές της Δύσης. Την τάση αυτή δεν θα μπορούσαν παρά να αποδεχθούν και οι ευρωπαίοι κατασκευαστές.
Έτσι, μετά την BMW, την Audi και την Porsche, ήρθε η σειρά για τη Volvo να βάλει στην «προκρούστεια κλίνη» το S60 προκειμένου να δελεάσει τους υποψήφιους πελάτες στην μακρινή χώρα.
Η έκδοση του S60 που παρουσίασε διαθέτει μεγαλύτερο μεταξόνιο, αν και ο χώρος των πίσω καθισμάτων δεν θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί και τόσο ευρύχωρος. Ωστόσο αποτελεί την εναλλακτική της εταιρείας καθώς η επίσης μεγαλύτερη έκδοση του S80για την κινεζική αγορά δεν σημείωσε ιδιαίτερη επιτυχία.