Δύσκολα ξεχωρίζεις την ανανεωμένη BMW X1 από την προηγούμενη. Το εκ Βαυαρίας κόμπακτ SUV παρουσιάστηκε επίσημα στις βενζινοκίνητες εκδόσεις του στη Νέα Υόρκη, τον Απρίλιο 2012, αλλά οι μεγαλύτερες αλλαγές αφορούν την ευρωπαϊκή έκδοση και πιο συγκεκριμένα τη γκάμα πετρελαιοκινητήρων που χτυπάει «πράσινο».
Είναι χαρακτηριστικό ότι όλες οι πισωκίνητες εκδόσεις της νέας Χ1 εκπέμπουν CO2 λιγότερο από 130 g/km!. Σε κάθε περίπτωση, κοινός παρονομαστής είναι ο κυβισμός των 2 λίτρων.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 2.5d των 218 ίππων που αντικαθιστά τον 23d των 204 PS, διαθέσιμος αποκλειστικά σε τετρακίνητη έκδοση xDrive.
Πιο κάτω, ο 20d των 184 ίππων (από 143) σε εκδόσεις 4×4 (xDrive20d) και 4×2 (sDrive20d), ενώ ο ίδιος κινητήρας με ειδικές ρυθμίσεις κινεί και την green έκδοση sDrive20d EfficientDynamics που έχει ισχύ 163 ίππων και εκπομπές CO2 μόλις 119 g/km.
Σε πισωκίνητη και τετρακίνητη έκδοση διατίθεται και ο 18d (sDrive18d και xDrive18d αντίστοιχα) με τους 143 ίππους, ενώ στη βάση της γκάμας έχουμε την αποκλειστικά πισωκίνητη sDrive16d των 116 ίππων. Νέο είναι και το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων – στάνταρ είναι ένα χειροκίνητο 6άρι.
Στους κινητήρες βενζίνης δεν έχουμε αλλαγές. Κορυφαία έκδοση είναι η τετρακίνητη xDrive28i με τον 2λιτρο TwinPower Turbo των 245 ίππων, ακολουθούν οι xDrive20i και sDrive20i με τον επίσης υπερτροφοδοτούμενο 2λιτρο των 184 ίππων και, τέλος, η γκάμα ολοκληρώνεται με την sDrive18i με τον ατμοσφαιρικό 2λιτρο των 150 ίππων.
Κατά τα λοιπά, σχεδιαστικά οι αλλαγές είναι περιορισμένες και αφορούν μάσκα, προφυλακτήρες, φώτα και καθρέπτες.
Στην καμπίνα έχουμε ελαφρώς ανανεωμένο διάκοσμο και ταμπλό, αλλά το πραγματικά νέο είναι οι εκδόσεις Sport Line και xLine που δίνουν αμέτρητες επιλογές διαμόρφωσης, αναλόγως το στυλ του καθενός.
Πηγή: gocar.gr