Στην φετινή έκθεση της Γενεύης το περίπτερο της Alfa Romeo «στολίζουν» η Stelvio Quadrifoglio Nring και η Giulia Quadrifoglio Nring. Δύο περιορισμένης παραγωγής εκδόσεις, οι οποίες αποτελούν ορόσημο για τις επιδόσεις και τα ρεκόρ που έχουν καταγράψει στηνπίστα του Nurburgring. Μαζί τους, η Giulia Veloce Ti, η ειδική έκδοση που φέρει το έμβλημα «Turismo Internazionale».
Όλα τα βλέμματα πάντως θα είναι στραμμένα στην «Stelvio Quadrifoglio Nring». Μόλις 108 οχήματα της συγκεκριμένης έκδοσης θα κατασκευαστούν, ένα για κάθε χρόνο ιστορίας της Alfa Romeo. Με την έκδοση αυτή, η μάρκα γιορτάζει και την επιτυχία του SUV που έκανε το γύρο της θρυλικής πίστας, σε 7 λεπτά και 51,7 δευτερόλεπτα, τον γρηγορότερο χρόνο στην κατηγορία του. Είναι το γρηγορότερο SUV, με τον κορυφαίο 2.9 V6 Bi-Turbo βενζινοκινητήρα 510 ίππων και 600Nm ροπή, που φτάνει τα 283 χλμ./ώρα με επιτάχυνση από 0 στα 100 σε μόλις 3.8 δευτερόλεπτα.
Αντίστοιχα οι Giulia, είναι ήδη έτοιμες να συναρπάσουν το κοινό της Γενεύης και να συνεχίσουν να σαγηνεύουν, σε καθημερινή βάση, τους 108 τυχερούς κατόχους τους. Η Giulia Quadrifoglio κρατά το ρεκόρ των σεντάν παραγωγής, με lap time 7’32’’, μέγιστη ταχύτητα των 307 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.9 δευτερόλεπτα.
Ο 2.9 V6 Twin-Turbo κινητήρας των 510 ίππων, το διαφορικό Torque Vectoring και το Chassis Domain Control (CDC) που χαρακτηρίζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα, σε συνδυασμό με το ειδικό χρώμα, αποτελούν αντιπροσωπευτικά δείγματα της φιλοσοφίας της μάρκας. Οι νέες εκδόσεις έχουν αποκλειστικά χαρακτηριστικά, όπως το αριθμημένο σήμα στο ταμπλό με ανθρακονήματα και το μοναδικό χρώμα Circuito Grey, αποκλειστικά για την περιορισμένη έκδοση.
Ο βασικός εξοπλισμός της σειράς Nring περιλαμβάνει κεραμικά φρένα από ανθρακόνημα, αγωνιστικά καθίσματα Sparco με κόκκινες ραφές και σκελετό επίσης από ανθρακόνημα. Τα ανθρακονήματα κυριαρχούν επίσης στη λαβή του αυτόματου κιβωτίου της Mopar και στο δερμάτινο alcantara τιμόνι. Το μπροστινό σήμα, τα καλύμματα των καθρεπτών και οι λεπτομέρειες στις πλαϊνές ποδιές, είναι φτιαγμένα επίσης από ανθρακονήματα, ενώ υπάρχουν, ακόμη, φιμέ παράθυρα, ενεργό cruise control, premium πακέτο ήχου από την Harman Kardon και το AlfaTM Connect 3D Nav infotainment system με οθόνη 8,8 ιντσών και DAB.
Επιπλέον η Giulia λανσάρει νέα οροφή από ανθρακόνημα, ενώ και οι δύο φέρουν το ματ λογότυπο της Mopar.
Και τα δύο μοντέλα έχουν ενσωματωμένο το AlfaTM Chassis Domain Control, που συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, προσφέροντας κάθε φορά τη βέλτιστη απόδοση και τη μέγιστη οδηγική απόλαυση.
Το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων ZF, που παρέχεται με τον βασικό εξοπλισμό, είναι ειδικά ρυθμισμένο να αλλάζει σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου σε Race mode, και διαθέτει διακόπτη κλειδώματος, που χαρίζει στον οδηγό μια δυνατή αλλά και εξαιρετικά ακριβή αίσθηση της επιτάχυνσης. Ανάλογα με το mode που επιλέγει ο οδηγός, το όχημα μπορεί να αξιοποιεί με τον καλύτερο τρόπο τη κύλιση, την άνεση και την ευκολία της οδήγησης σε όλα τα περιβάλλοντα, ακόμα και γύρω από την πόλη και να βελτιώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου, περιορίζοντας, ταυτόχρονα, τις εκπομπές CO2.
Επιπλέον, τα δύο αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με paddle shifters κατασκευασμένα από συμπαγές αλουμίνιο και ενσωματωμένα στην κολώνα του τιμονιού
Δίπλα στα «Quadrifoglio», ο χώρος που είναι αφιερωμένος στις Giulia Veloce Ti και Stelvio Super με το Pack Sport, το νέο Performance Pack, τα νέα δερμάτινα ταμπλό και πάνελ θυρών. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι εξοπλισμένα με το σύστημα τετρακίνησης Q4. Η πολυτέλεια εκφράζεται μέσω του Luxury Pack, ενώ ο σπορ χαρακτήρας της εκφράζεται μέσω της γκάμας 4C, με τις ειδικές εκδόσεις Competizione και Italia, που έχουν δημιουργηθεί για το Coupé και το Spider.
Εξοπλισμένη με turbo βενζινοκινητήρα 280 ίππων, αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4, η Giulia Veloce Ti συμβολίζει το Turismo Internazionale (Ti).
Η μαύρη οροφή, το ταμπλό που είναι ντυμένο με δέρμα και λεπτομέρειες ανθρακονήματος και τα δερμάτινα Alcantara καθίσματα με μαύρες ραφές, τραβούν αμέσως τα βλέμματα, μαζί με τις λεπτομέρειες που σχεδιάστηκαν από τη Mopar, όπως το λογότυπο Alfa Romeo, το “V” στο μπροστινό μέρος και τα καλύμματα των καθρεπτών. Οι πλαϊνές ποδιές, επίσης με λεπτομέρειες ανθρακονήματος, καθώς και η πίσω αεροτομή είναι απόλυτα χαρακτηριστικά στοιχεία μιας Quadrifoglio έκδοσης.
Οι ζάντες αλουμινίου 19’’ με 5 ακτίνες, είναι ένα χαρακτηριστικό αγωνιστικού στυλ, ενώ οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων ξεχωρίζουν μέσα από τις ακτίνες της ζάντας.
Ο σπορ χαρακτήρας του μοντέλου επιβεβαιώνεται από την προσοχή που έχει δοθεί σε κάθε λεπτομέρεια και την εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος. Ολοκληρώνεται από το σύστημα infotainment, AlfaTM Connect 3D το 8.8″ 3D σύστημα πλοήγησης με DAB, το Active Cruise Control, τα φιμέ παράθυρα και το premium ηχοσύστημα της Harman Kardon.
Στο περίπτερο της εταιρίας θα παρουσιαστούν επίσης δύο Stelvio που είναι εξοπλισμένα με κινητήρα 2.0 Turbo, σε εκδόσεις 200 και 280 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων και σύστημα τετρακίνησης Q4. Ο κινητήρας είναι 4κύλινδρος και φτιαγμένος εξ’ ολοκλήρου από αλουμίνιο και ανθρακόνημα. Περιλαμβάνει το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων MultiAir, το σύστημα 2-in-1″ υπερτροφοδοσίας και το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης 200 bar, το οποίο εξασφαλίζει ακαριαία απόκριση σε όλο το φάσμα στροφών και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
H Stelvio με τον βενζινοκινητήρα 2.0 280 HP Turbo φτάνει από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5.7 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα τα 230 χλμ./ώρα. Δίπλα της θα βρίσκεται, ένα ακόμα αυτοκίνητο με τον ίδιο κινητήρα, σε έκδοση 200 ίππων με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1,750 σαλ, μέγιστη ταχύτητα 215 χλμ./ώρα και επιτάχυνση από το 0 στα 100 σε 7.2 δευτερόλεπτα.
Στην Γενεύη θα παρουσιαστεί επίσης, το 4C,σε δυο εκδόσεις, ένα Coupé και ένα Spider των ειδικών σειρών «Competizione» και «Italia».
Και τα δύο είναι εξοπλισμένα με τον βενζινοκινητήρα 1750 Turbo 210 ίππων, που σε συνδυασμό με το TCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει επιδόσεις supercar. Με αναλογία λιγότερων από 4 κιλών ανά ίππο, μέγιστη ταχύτητα 258 χλμ./ώρα (και 257 χλμ./ώρα για το 4C Spider), επιτάχυνση από το 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 4.5 δευτερόλεπτα, πλευρική επιτάχυνση του 1.1 g και μέγιστη επιβράδυνση του 1.25 g.
Νίκος Τσάδαρης