Ο κύβος ερρίφθη για την ολοκαίνουρια γενιά του «βασιλέα των hatchback» το Golf, και το φθινόπωρο θα το δούμε κάτω από τα φώτα της έκθεσης του Παρισιού.
Ήδη βρίσκεται στις δοκιμές στο δρόμο ώστε να ελεγχθεί η αξιοπιστία και η αντοχή των μηχανικών μερών σε αντίξοες συνθήκες, όπως οι υψηλές θερμοκρασίες στη ζώνη του Ισημερινού, μέχρι τις πολύ πολικές που επικρατούν στα βορειότερα άκρα της Ευρώπης.
Η νέα γενιά φέρνει πολλά κι ενδιαφέροντα καθώς θα βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα MQB χάρη στην οποία η VW φιλοδοξεί να χτίσει μια ολόκληρη γκάμα μοντέλων.
Οι μηχανικοί της VW έχουν θέσει ως στόχο τη μείωση του βάρους έτσι ώστε να φτάσει το απόβαρο της τέταρτης γενιάς που βγήκε στην παραγωγή στα τέλη του 1990.
Για να επιτευχθεί αυτό στην πλατφόρμα θα γίνει εκτενής χρήση αλουμινίου στο πάτωμα της καμπίνας και του πορτμπαγκάζ, καθώς και στον εγκάρσιο καθρέπτη που πατάει το παρμπρίζ του αυτοκινήτου. Βέβαια ακόμη υπάρχει ασάφεια αν η «δίαιτα» θα αφορά όλη τη γκάμα ή τις πιο ειδικές εκδόσεις του Golf-E και του GTI.
Τα λοιπά καλά νέα αφορούν τα συστήματα κίνησης καθώς στη γκάμα των γνώριμων TSI θα προστεθεί ένας νέος δίλιτρος τετρακύλινδρος turbo με απόδοση 265 ίππους που θα κινεί το GTI και θα συνδυάζεται με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό ώστε να μπορεί να τιθασεύσει τη ροπή στους κινητήριους τροχούς.
Τα οφέλη μάλιστα θα είναι μετρήσιμα επί της πίστας και δημοσιεύματα κάνουν λόγο για 8 δευτερόλεπτα ταχύτερο γυρολόγιο στο Nurburgring . Θα υπάρχει και έκδοση R η οποία θα φτάσει σε απόδοση τους 300 ίππους.
Για τους κοινούς θνητούς θα υπάρχουν αρκετά συστήματα άνεσης και ασφάλειας όπως προσαρμοζόμενο cruise control, σύστημα αναγνώρισης της κόπωσης του οδηγού, 8ιντση οθόνη αφής για τα πολυμέσα και την τελευταία έκδοση του Park Assist.
Πηγή: gocar.gr