Προβλήθηκε σαν ο «Γάμος του Αιώνα» με χολιγουντιανές παράτες. Όμως έναν χρόνο μετά τη γαμήλια τελετή, η σχέση Rossi-Ducati πνέει τα λοίσθια. Το τελευταίο επεισόδιο της ταραγμένης σχέσης ήταν το ξέσπασμα του Rossi μετά τον άγευστο αγώνα του στο Κατάρ. Τα σχόλιά του άναψαν το φυτίλι μιας διαμάχης που έχει χωρίσει στα δύο τους θεατές και τον Τύπο στην Ιταλία.
Από τη μία βρίσκονται η Ducati και η GP12, η οποία δεν έχει κατορθώσει να καλύψει τη διαφορά από τις Honda και Yamaha. Από την άλλη βρίσκεται ο Rossi που δεν έχει καταφέρει κάτι το ιδιαίτερο με τη νέα μοτοσυκλέτα, παρόλο που άλλοι αναβάτες φέρνουν καλύτερα αποτελέσματα με την GP12.
Έναν ακριβώς χρόνο μετά τον πρώτο αγώνα του «Γιατρού» με την Desmosedici, η κατάσταση έχει χειροτερέψει και πολλοί Ιταλοί εκφράζουν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα τη γνώμη τους, χωρισμένοι σε δύο παρατάξεις.
Οι μεν αρνούνται να δεχτούν ότι το ταλέντο του εννιά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή έχει χαθεί, κατηγορώντας ανοιχτά την Ducati για ανικανότητα. Πιστεύουν ότι η εταιρεία δεν κατάφερε να μετατρέψει τις παρατηρήσεις και προτάσεις του Rossi σε μια καλύτερη μοτοσυκλέτα –κι ότι για λόγους γοήτρου η ιταλική φίρμα αρνήθηκε να αλλάξει τη φιλοσοφία της, προκειμένου να καλύψεις τις απαιτήσεις του Valentino.
«Χτες έγινε φανερό ότι η Ducati δεν τον ακούει. Η συνέντευξη του Valentino έβαλε τα πράγματα στη θέση τους», έγραψε ένας οπαδός στο Twitter.
Ένας άλλος έγραψε: «Vale, πάλεψέ το για 2-3 αγώνες ακόμα το πολύ. Έχω ένα 50άρι στο γκαράζ με το οποίο μπορείς να τρέξεις»”
Υπάρχουν όμως και αυτοί που αμφισβητούν πλέον την ικανότητα του Rossi να πολεμήσει και πιστεύουν πως ο πολυπρωταθλητής απέτυχε να προσαρμοστεί στη μοτοσυκλέτα, η οποία χτίστηκε σύμφωνα με τις απαιτήσεις του.
«Είναι ακριβώς η μοτοσυκλέτα που ζήτησε. Κι αφού ο Hayden τα πάει καλύτερα, θα έπρεπε (o Rossi) να κρατάει τη ψυχραιμία του και να μην τα βάζει με όλο τον κόσμο. Το λάθος είναι του Rossi…»
«Ο Valentino που ξέρω δεν το βάζει ποτέ κάτω και δουλεύει σκληρά», είναι η επικριτική γνώμη ενός τρίτου. «Αλλά δεν νομίζω ότι ο Valentino είναι ο ίδιος μετά τον τραυματισμό του στον ώμο. Και να αλλάξει μοτοσυκλέτα, δεν θα κάνει διαφορά».
Και μετά είναι οι οπαδοί που αναπολούν τον Stoner, ο οποίος μεταπήδησε στην Honda μετά από 4 χρόνια στην Ducati. «Ο Rossi θα έπρεπε να αφήσει τη σέλα του σε κάποιον που ξέρει πως να οδηγήσει την Ducati, όπως ο Stoner», λέει ένα τέτοιο σχόλιο.
Πάντως όλοι συμφωνούν σε ένα πράγμα: ότι η σχέση ανάμεσα στους Rossi και Ducati είναι στα κάτω της, πληγώνοντας και τους δύο. Και όπως κάθε ζευγάρι που περνά δυσκολίες, έχουν δύο μόνον επιλογές. Να κάτσουν να σκεφτούν και να αποφασίσουν πώς πραγματικά νιώθουν, οπότε είτε θα αντιληφθούν ότι δεν «αγαπιούνται» πλέον και πρέπει να χωρίσουν, είτε ότι η φλόγα ακόμα καίει, και πρέπει να συνεργαστούν. Έτσι κι αλλιώς, το συμβόλαιο του VR λήγει τον Δεκέμβριο και πλέον θα είναι ελεύθερος να αλλάξει δρόμο.