Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1. Ομάδες και πιλότοι μετά την Αυστραλία, ταξιδεύουν προς Μαλαισία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σεπάνγκ, όπου πραγματοποιείται το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (22-25/3).

Ο εναρκτήριος αγώνας του Άλμπερτ Παρκ προσέφερε μια… ικανοποιητική γεύση για το τι θα ακολουθήσει στο πρωτάθλημα της F1. Ωστόσο, οι πρωταγωνιστές είναι προετοιμασμένοι για το… απρόβλεπτο κλίμα της Μαλαισίας, η οποία δεν ενδείκνυται για συμπεράσματα.

Το γκραν πρι στην πίστα της Σεπάνγκ, δυσκολεύει το έργο των πιλότων, λόγω της υψηλής θερμοκρασίας και της υγρασίας που επικρατεί. Προς το παρόν οι προβλέψεις αναφέρουν για καταιγίδες κατά τη διάρκεια του τριημέρου.

Χαρακτηριστικά και αριθμοί!

Το σιρκουί που θα υποδεχτεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν έχει μήκος 5.543 και ο νικητής θα δει την καρό σημαία, ύστερα από 56 γύρους, διανύοντας συνολικά 310.408 χιλιόμετρα.

Οι πιλότοι σε κάθε γύρο στρίβουν 15 φορές, εννιά δεξιόστροφές και έξι με αριστερή φορά, ενώ η φορά της πίστας είναι ίδια με αυτή των δεικτών του ρολογιού.

Η πίστα της Σεπάνγκ έχει μεγάλο μέσο όρο ταχύτητας, με τη μορφολογία της να αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες και ένα συνδυασμό από κλειστές και ανοιχτές στροφές.

Στην ευθεία πριν την γραμμή εκκίνησης οι πιλότοι αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα 302 χλμ. την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή τα μονοθέσια έχουν ταχύτητα 76 χλμ. την ώρα και δευτέρα στο κιβώτιο.

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004 (1:34.223). Πέρυσι, οι κατατακτήριες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν εν μέσω καταιγίδας, ενώ ο αγώνας του 2009, διακόπηκε λόγω της… ασταμάτητης βροχόπτωσης.

Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεση τους τις γόμες από την Αυστραλία, σκληρή και μεσαία.

Πηγή: sport-fm.gr