Η 7η γενιά του VW Golf πετάει και πάλι το γάντι στον ανταγωνισμό, με κεντρικό άξονα τη νέα πλατφόρμα MQB, τους ανανεωμένους κινητήρες του, αλλά και την ενδυνάμωση της γνώριμης αισθητικής «Golf».

Με το πέρασμα των μηνών, ερχόμαστε συνεχώς όλο και πιο κοντά στην αποκάλυψη της 7ης γενιάς του VW Golf, το οποίο θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην έκθεση αυτοκινήτου του Παρισιού το Σεπτέμβριο.

Εξελίσσοντας το Golf…

Η VW έχει μια λογική σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση του Golf, η οποία βάσει του αποτελέσματος (π.χ. πρώτο σε πωλήσεις το 2010 και το 2011 στην Ευρώπη), έχει αποδειχθεί επιτυχημένη. Και αυτή η λογική έχει να κάνει με το ότι, κάθε καινούργιο Golf είναι μια σχεδιαστική συνέχεια του προηγούμενου. Έτσι λοιπόν και στην 7η γενιά του, το μικρομεσαίο VW θα πατήσει πάνω στις σχεδιαστικές φόρμες του υπάρχοντος Golf, εξελίσσοντάς τες βέβαια, μέσω κάποιων μοναδικών χαρακτηριστικών.

Οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν ότι στο εμπρόσθιο τμήμα, θα έχουμε νέα φωτιστικά με λαμπτήρες LED, αλλά και πιο δυναμικό πεπλατυσμένο προφυλακτήρα. Στο πλάι διακρίνεται η οριζόντια νεύρωση κάτω από τη γραμμή των παραθύρων, που καταλήγει στο πίσω τμήμα σε έναν πιο τονισμένο ώμο. Και τελειώνοντας, τα νέα πίσω φωτιστικά με το πιο αιχμηρό σχήμα, θα φροντίσουν ώστε να εκμοντερνιστεί και αυτό το τμήμα του νέου Golf.

Νέα πλατφόρμα και αναβαθμισμένοι κινητήρες

Ο μεγάλος πρωταγωνιστής στην υπόσταση του επόμενου VW Golf, θα είναι η καινούργια MQB πλατφόρμα της μάρκας αφού πάνω σε αυτή θα βασιστούν μια σειρά από νέα μοντέλα του VW Group.

Το προσθιοκίνητο αυτό δάπεδο, θα βοηθήσει ώστε να μειωθεί συνολικά το βάρος του αυτοκινήτου, με άμεσα οφέλη σε επιδόσεις και κυρίως, κατανάλωση και εκπομπές CO2. Υπό αυτό το πρίσμα, οι κινητήρες του νέου Golf θα είναι οι ανανεωμένες εκδοχές των υπάρχοντων TSI και TDI της μάρκας, μαζί με τον καινούργιο 1,4 TSI τεχνολογίας Cylinder on demand (αυτόματη διακοπή της λειτουργίας όσων κυλίνδρων δεν απαιτούνται).

Για πρώτη φορά, τέλος, στη γκάμα του Golf θα υπάρχει και υβριδική έκδοση, η οποία δεν αποκλείεται να κάνει την έκπληξη και να χρησιμοποιεί diesel μοτέρ αντί βενζίνης.

Τα «οικογενειακά» Golf

Golf 7 Variant

Από τη γκάμα του επόμενου Golf δεν θα απουσιάσει η έκδοση station (Variant), η οποία άλλωστε εκτιμάται ιδιαίτερα στις χώρες της κεντρικής Ευρώπης για την πρακτικότητα που προσφέρει.

Αισθητικά, εκτός της φυσικής διαφοροποίησης από το μακρύτερο πίσω τμήμα, θα υπάρχει και αλλαγή στα φωτιστικά, τα οποία θα είναι περισσότερο στρογγυλεμένα σε σχέση με το Golf Hatchback, θυμίζοντας αυτά του Jetta.

Golf Plus

Η έτερη οικογενειακή έκδοση του VW Golf, το Golf Plus, θα είναι και πάλι παρούσα στην 7η γενιά του Golf. Το αμάξωμα του αυτοκινήτου θα διατηρήσει την ενός όγκου παρουσία του, ακολουθώντας γενικότερα πιο καμπυλόγραμμα σχήματα και ενσωματώνοντας μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες.

Στο εσωτερικό, αναμένεται περισσότερη πρακτικότητα στη διαμόρφωση καθισμάτων και πορτ-μπαγκάζ.

Πηγή: autotriti.gr