Η προσπάθεια αναγέννησης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας συνεχίστηκε με την επιτυχημένη επιστροφή στα Μέγαρα, για τον 3ο γύρο του 2017, που βρήκε νικητές τους Γιώργο Καμιτσάκη και Μίλτο Κύρκο στο Ενιαίο, τον Γιώργο Κεχαγιά στην κατηγορία Μεγάλου Τουρισμού, τους «Ρώσο» και Δημήτρη Ζάγαρη στην κατηγορία Τουρισμού, τον Γιώργο Κατσαρό στα Ιστορικά και τον Παναγιώτη Ηλιόπουλο στη Formula Saloon.
Ο καιρός βοήθησε αγωνιζόμενους και θεατές που παρακολούθησαν συναρπαστικές μάχες, ειδικά στην κατηγορία του Ενιαίου, και μερικά πολύ ισχυρά αγωνιστικά αυτοκίνητα.
Μετά τις μάχες της Τρίπολης, στον πρώτο αγώνα του Ενιαίου οι αγωνιζόμενοι είχαν κατά κανόνα αρκετά καθαρές μονομαχίες, αλλά στην κορυφή ο Γιώργος Καμιτσάκης πέτυχε με επιβλητικό τρόπο αυτό που στους διεθνείς αγώνες ονομάζεται «grand chelem»: pole position, νίκη, ταχύτερο γύρο, και πρωτοπορία σε όλους τους γύρους του αγώνα. Ο Νίκος Ζάχος και ο Μίλτος Κύρκος έκλεισαν την τριάδα, ενώ ο τέταρτος Φίλιππος Καλέσης ήταν ο νικητής μεταξύ των Νέων του θεσμού.
Στο δεύτερο αγώνα του Ενιαίου, ωστόσο, η μάχη της κορυφής κρίθηκε με μια εντυπωσιακή μονομαχία μεταξύ του Κύρκου, τελικού νικητή, του Γιάννη Χαραλαμπόπουλου και του Φίλιππου Καλέση. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Καλέσης πήρε την πρωτοπορία από τον Χαραλαμπόπουλο, όμως έναν γύρο μετά ο Κύρκος ανέβηκε στην κορυφή, και δεν απειλήθηκε μέχρι την καρό σημαία. Νωρίτερα, στον τρίτο γύρο του αγώνα, μια έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου (χωρίς σοβαρές συνέπειες) διέκοψε τον αγώνα, ο οποίος επανεκκίνησε λίγη ώρα αργότερα πίσω από το Όχημα Ασφαλείας.
Εδώ υπάρχει «ένσταση» εκ μέρους πολλών αγωνιζομένων, δεδομένου του ότι η επανεκκίνηση έγινε εν κινήσει και όχι από στάση όπως ορίζει ο κανονισμός.
Επιπλέον, το αυτοκίνητο της οργάνωσης που ρυθμίζει τον γύρο σχηματισμού και λειτουργεί σαν αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, αφενός το οδηγούσε ο αλυτάρχης του αγώνα (στέλεχος που επιβάλλεται να έχει την πανοραμική εικόνα του χώρου και αφετέρου, το οδηγούσε με τέτοιο ρυθμό που τα αυτοκίνητα του ενιαίου δεν μπορούσαν να ακολουθήσουν όντας περίπου με 60 ίππους λιγότερους… Τα συμβάντα αυτά θεωρητικά πρέπει να έχουν συνέχεια στα γραφεία της Ομοσπονδίας, αλλά μάλλον δεν πρόκειται να γίνει απολύτως τίποτα, καθώς και οι αγώνες ακολουθούν και αυτή την πορεία της χώρας στον κατήφορο.
Επιστρέφοντας στο καθαρά αγωνιστικό μέρος, σημειώνουμε τους δύο αγώνες των κατηγοριών Τουρισμού και Μεγάλου Τουρισμού, όπου ο Γιώργος Κεχαγιάς ήταν ο απόλυτος κυρίαρχος με το Ford Sierra RS500, ενώ πίσω του τερμάτισε και στις δύο περιπτώσεις ο Νίκος Πλέσσας (Ford RS500). Η αντιστροφή της κατάταξης για την εκκίνηση του δεύτερου αγώνα δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τους οδηγούς των δύο ισχυρότερων αυτοκινήτων της κατηγορίας. Πίσω τους, νικητές της κατηγορίας Τουρισμού και τρίτοι στο βάθρο ήταν οι «Ρώσος» (VW Golf / T2) και Δημήτρης Ζάγαρης (Citroen Saxo / T1).
Στους μονούς αγώνες της ημέρας, στην κατηγορία των Ιστορικών ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort), παρά το χτύπημα που δέχθηκε στην εκκίνηση από την BMW του Κουτσίκου, δεν είχε τελικά πρόβλημα να κυριαρχήσει, ενώ ο Παντελής Πουλιάδης (Porsche 911) και ο Γιάννης Καλαϊτζιάν (Fiat Ritmo 125TC Group B) τον ακολούθησαν στον τερματισμό.
Ανάλογη ήταν και η κυριαρχία του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, με την πανίσχυρη Ferrari 458 Challenge (FSA), στη Formula Saloon, με τον Απόστολο Εδιρνέλη (Honda Civic, FSA 2L) δεύτερο και τον Κωνσταντίνο Οικονομόπουλο (Honda Civic) τρίτο.
Νίκος Τσάδαρης