Μπορεί ακόμη να βρίσκεται στα σπάργανα, αλλά οι στόχοι της Mercedes για τη νέα C-Class είναι σαφείς. Μείωση του βάρους και καλύτερη αεροδυναμική, δυο στοιχεία που οδηγούν αυτόματα και στην ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αυτοί είναι οι στόχοι των Βαυαρών.
Η χρήση ελαφριών συνθετικών υλικών στο εμπρός καπό και το πορτ-μπαγκάζ, μαζί με τη μείωση του ρεζερβουάρ καυσίμου κατά 10 lt θα κάνουν τη μελλοντική C-Class των 4.6 μέτρων να δείχνει πιο όμορφη στη… ζυγαριά.
Παράλληλα, οι σχεδιαστές εργάζονται για ένα συντελεστή αεροδυναμικής cD: 0,25 που μαζί με τη μείωση του βάρους, θα έχει σαν αποτέλεσμα 20% χαμηλότερη κατανάλωση.
Στο μοντέρνο ρυθμό του downsizing μπαίνει και η γκάμα των κινητήρων. Οι τετρακύλινδροι Turbo κινητήρες βενζίνης των 1,8 λίτρων της τωρινής γενιάς, θα αντικατασταθούν από αντίστοιχης ιπποδύναμης σύνολα με χωρητικότητα τα 1,6 λίτρα.
Τον ίδιο δρόμο θα ακολουθήσουν και οι diesel εκδόσεις, με τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,1 λίτρων, να αντικαθίσταται εν μέρει από έναν κινητήρα 1,8 λίτρων με απόδοση από 109 έως 136 ίππους.
Πηγή: gocar.gr