Δύο νέες εκδόσεις αμαξώματος θα εμπλουτίσουν σύντομα τη γκάμα της Mini. H πρώτη είναι ξεκάθαρα πολυχρηστική έκδοση, αντίθετα με τη δεύτερη η οποία θα έχει περισσότερο επαγγελματικό προφίλ τύπου Cargo.

Οι νέες κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες εικόνες, αφορούν αυτή τη φορά σε δύο καινούριες εκδόσεις του Mini, με έμφαση στις μεταφορικές δυνατότητες. Το πρώτο από τα δύο Mini είναι μια μελλοντική πολυχρηστική έκδοση του μοντέλου με πραγματικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον που στοχεύει στο να προσελκύσει όσους εκτιμούν τα πλεονεκτήματα ενός Mini αλλά αναζητούν απαραίτητα μεγαλύτερους χώρους.

Αν και η θυγατρική της BMW δεν αφήνει πολλά πράγματα να διαρρεύσουν σχετικά με τη νέα αυτή έκδοση, μπορεί κάποιος να υποθέσει πως το εσωτερικό του νέου Mini Van θα έχει 5θέσια διάταξη καθισμάτων αλλά και σημαντική ευελιξία στη διαμόρφωση της καμπίνας για την παροχή πολυχρηστικών λύσεων. Το πάτωμα στο οποίο θα «πατά» το Mini Van προέρχεται από αυτό του Countryman.

Σε τεχνικό επίπεδο, αναμένονται τα γνωστά από την υπόλοιπη γκάμα του Mini μοτέρ των 1,6 λίτρων σε εκδόσεις 122 και 184 ίππων. Τέλος, το μεταξόνιο του αυτοκινήτου είναι πιθανό να έχει μήκος κοντά στα 2,6 έως 2,7 μέτρα.

H επίσημη παρουσίαση του νέου πολυχρηστικού Mini αναμένεται μέσα στο 2012.

Το Mini Cargo…είναι η έκπληξη

Όσο ιδιαίτερα και αν είναι το πολυχρηστικό Mini, η δημιουργία του δεν προκαλεί και ιδιαίτερη έκπληξη. Αντίθετα αυτό συμβαίνει με την περισσότερο επαγγελματική έκδοση Cargo η οποία και αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στην έκθεση της Γενεύης τον ερχόμενο Μάρτιο.

Παρόλο που πρόκειται για έκδοση η οποία υπήρχε στη γκάμα του ιστορικού Mini πρώτης γενιάς, δεν δείχνει να ταιριάζει ιδιαίτερα με τον lifestyle χαρακτήρα του καινούριου μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση, όπως φαίνεται και από τις κατασκοπευτικές εικόνες, το Mini Cargo παρουσιάζει σχετικό ενδιαφέρον, αφού θα απευθύνεται σε επαγγελματίες που αναζητούν καθημερινές μετακινήσεις με στυλ.

Δεν υπάρχει για την ώρα καμία επίσημη πληροφορία σχετικά με τις διαστάσεις του χώρου φόρτωσης που θα έχει το Mini Cargo, ωστόσο δεν αναμένεται κάποιος μεγάλος αριθμός εκεί, εκτός βέβαια απροόπτου.

Σε ότι έχει να κάνει με τους κινητήρες, στο επίκεντρο θα βρεθεί ο 1.600άρης diesel κινητήρας που διατηρεί στη γκάμα της η Mini. Αυτό το μοτέρ θα το δούμε σε εκδόσεις 90 και 112 ίππων, όπως συμβαίνει και σήμερα. Φυσικά, το αυτοκίνητο θα μπορεί να αποκτηθεί και με τα γνώριμα μοτέρ βενζίνης 1,6 λίτρων με ισχύ έως 184 ίππους.

Πηγή: autotriti.gr