Το λανσάρισμα ενός νέου μοντέλου σηματοδοτεί σκληρή δουλειά για τους εργαζόμενους των εταιριών αυτοκινήτου. Οι εργασίες προετοιμασίας αρχίζουν πολλούς μήνες πριν από την «τελική» ημερομηνία λανσαρίσματος και απαιτούν τις συντονισμένες προσπάθειες όλων των τμημάτων.
Στην περίπτωση του λανσαρίσματος του νέου Fiesta στην ελληνική αγορά, τα πράγματα ήταν πιο σύνθετα απ’ ότι συνήθως, αφού η χώρα μας ήταν αυτή η οποία υποδέχθηκε τα πρώτα αυτοκίνητα που βγήκαν από το εργοστάσιο παραγωγής της Ford στην Κολωνία. Σκοπός ήταν να υποστηριχθούν οι προγραμματισμένες ενέργειες λανσαρίσματος για αυτό το τόσο σημαντικό μοντέλο της ελληνικής αγοράς, αλλά και ο ετήσιος Πανευρωπαϊκός θεσμός Chairman’s Awards που φέτος διοργανώθηκε στην Αθήνα.
Μετά το κοπιαστικό λανσάρισμα, η Ford Motor Ελλάς θέλησε να χαρίσει λίγη χαλάρωση στους εργαζομένους της και παράλληλα να τους δώσει την ευκαιρία να δοκιμάσουν και οι ίδιοι το πιο τεχνολογικά προηγμένο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.
Μέσα από μία χαλαρή καλοκαιρινή εκδήλωση με πρωταγωνιστή το νέο Fiesta, για μία ολόκληρη ημέρα, τα γραφεία της εταιρίας άδειασαν και οι εργαζόμενοι βρέθηκαν πίσω από το τιμόνι του δημοφιλούς μοντέλου της μάρκας με κατεύθυνση το ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο. Μετά την ξενάγηση στον αρχαιολογικό χώρο και την οδήγηση του αυτοκινήτου στην ευρύτερη περιοχή, η μέρα έκλεισε, με γεύμα και θέα τη Θάλασσα.
Οι εργαζόμενοι δήλωσαν ενθουσιασμένοι από το νέο Fiesta και την ημέρα χαλάρωσης που τους χάρισε η ελληνική αντιπροσωπεία.
«Εδώ και μήνες γνωρίζω για το νέο Fiesta, τις νέες τεχνολογίες του και τον αναβαθμισμένο εξοπλισμό του. Όλα αυτά όμως, μόνο μέσα από τα χαρτιά» σχολίασε η Αριέττα Ντουμάνογλου, από το τμήμα Marketing Communications της εταιρίας. «Συνειδητοποίησα πως με τόση τεχνολογία που διαθέτει, θα χρειαστώ σίγουρα λεξικό για να την κατανοήσω. Πραγματικά, μόνο όταν το οδηγήσεις καταλαβαίνεις την ποιότητα και την άνεση ανώτερης κατηγορίας που σου προσφέρει».
Νίκος Τσάδαρης