Μαύρο είναι το χρώμα της σειράς Black Fire Edition των BMW X5 M και BMW X6 M, με τις οποίες η BMW συνεχίζει την επιτυχημένη ιστορία στις κατηγορίες Sports Activity Vehicle (SAV) και Sports Activity Coupé (SAC).
Από τον Αύγουστο του 2017, τα δύο μοντέλα θα διατίθενται σε μία έκδοση που αποτυπώνει όλα τα πλεονεκτήματα των X5 M και X6 M. Η Black Fire Edition διαθέτει συναρπαστική σχεδίαση και υψηλής ποιότητας αποκλειστικό εξοπλισμό σε συνδυασμό με την δυναμική συμπεριφορά και τις ισχυρές επιδόσεις των μοντέλων BMW X5 M και X6 M.
Σχεδίαση
Οι X5 M Edition Black Fire και X6 M Edition Black Fire εντυπωσιάζουν με την εμφάνισή τους σε οποιοδήποτε περιβάλλον. Η πλούσια μαύρη απόχρωση της Sapphire Black Metallic και μόνο μαγνητίζει το βλέμμα. Το ίδιο εφέ πετυχαίνει η μαύρη μάσκα Μ με τις μαύρες μπάρες. Είναι ένα μοναδικό χαρακτηριστικό της Black Fire Edition.
Εξίσου εντυπωσιακές είναι οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου Μ 21-ιντσών σε μαύρο. Αυτές οι μεγάλες ζάντες με ελαστικά διαφορετικών διαστάσεων εμπρός / πίσω (εμπρός: 10 J x 21, πίσω: 11.5 J x 21) είναι βελτιστοποιημένου βάρους και παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μεταφορά ισχύος της τεχνολογίας M TwinPower Turbo στο δρόμο. Ένα ακόμα ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της Black Fire Edition είναι τα στάνταρ καλύμματα καθρεπτών από carbon. Αυτά τονίζουν τη σχεδίαση ελαφρού βάρους και των δύο μοντέλων και προδίδουν τη στενή σχέση μεταξύ των X5 M και X6 M και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αγωνιστικό εσωτερικό
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην premium ποιότητα και αποκλειστικότητα του εσωτερικού των Edition Black Fire Χ5 Μ και X6 M. Πλήρως ηλεκτρικά, πολυλειτουργικά καθίσματα M με ενσωματωμένα προσκέφαλα προσφέρονται στάνταρ με δερμάτινη επένδυση Merino, σε αντίθετες αποχρώσεις Black και Mugello Red.
Το ελκυστικό αποτέλεσμα υπογραμμίζουν οι αντίθετες κόκκινες ραφές στην αποκλειστικά δερμάτινη ταπετσαρία, που περιλαμβάνει και την κεντρική κονσόλα. Η αίσθηση και το χρώμα της επένδυσης οροφής BMW Individual σε ανθρακί, ένα ακόμα στοιχείο αυτής της ειδικής έκδοσης, συμπληρώνει τέλεια την premium πλήρως δερμάτινη ταπετσαρία.
Το ταμπλό αποπνέει τη λάμψη του piano black. Το λογότυπο των X5 M ή X6 M Edition Black Fire, που κοσμεί τη δεξιά πλευρά της επένδυσης του ταμπλό, στην πλευρά του συνοδηγού, προδίδει επίσης την ξεχωριστή προσωπικότητα αυτού του μοντέλου.
Εκτός από το στάνταρ, δερμάτινο τιμόνι M με αλουμινένια shift paddles, το τιμόνι της BMW M Performance από Alcantara με γαλάζιο δερμάτινο αγωνιστικό ένθετο διατίθεται προαιρετικά και χωρίς επιπλέον χρέωση. Αυτό πέρα από την αγωνιστική αίσθηση που προσφέρει, διαθέτει ένα εντυπωσιακό τμήμα από Alcantara, για άριστη λαβή σε όλες τις θερμοκρασίες. Το στοιχείο αυτό εναρμονίζεται τέλεια με τις εντυπωσιακές οδηγικές επιδόσεις και τη δυναμική συμπεριφορά όλων των X5 M και X6 M.
Κορυφαίες επιδόσεις
Και τα δύο μοντέλα προσφέρουν κορυφαίες επιδόσεις 575 hp (κατανάλωση μικτού κύκλου: 11,1 l/100 km, εκπομπές CO2 στο μικτό κύκλο: 258 g/km*) από τον κινητήρα 4.4-L V8. Επιταχύνουν από 0 στα 100 km/h σε 4,2 δευτερόλεπτα με το στάνταρ 8τάχυτο κιβώτιο M Steptronic.
Η μέγιστη ροπή των 750 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 2.200 και 5.000 min-1. Το σύστημα τετρακίνησης xDrive δίνει προτεραιότητα στην πίσω κίνηση, που βελτιώνει την ευελιξία των δυο ξεχωριστών μοντέλων. Το σύστημα Dynamic Performance Control κατανέμει ομαλά την ισχύ μεταξύ των πίσω τροχών.
Με τη συμβολή των συνθετικών φρένων M, που προσφέρουν άριστες τιμές επιβράδυνσης, ακρίβεια πέδησης, ελαφρύ βάρος και αυξημένη θερμική σταθερότητα, τα πάντα υποστηρίζουν ένα δυναμικό και ευέλικτο στυλ οδήγησης. Ο συναρπαστικός ήχος του κινητήρα M TwinPower turbo ζωντανεύει ακουστικά τις εντυπωσιακές επιδόσεις των δύο μοντέλων, δημιουργώντας μία άκρως συναισθηματική οδηγική εμπειρία.
Το Dynamic Stability Control (DSC) επιτρέπει σε όλους τους οδηγούς να προσαρμόζουν το σπορ χαρακτήρα των X5 M και X6 M τους σε οποιαδήποτε κατάσταση, και σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις τους με το πάτημα ενός μπουτόν. Στην επιλογή «DSC on», οι παρεμβάσεις των φρένων αποτρέπουν την υποστροφή και υπερστροφή.
Το «MDM» επιτρέπει μεγαλύτερη ολίσθηση του τροχού, για να μπορούν οι ενθουσιώδεις οδηγοί να επιχειρούν ελεγχόμενες υπερστροφές ισχύος (drift). Απενεργοποιώντας το DSC (“DSC off”) ο οδηγός μπορεί να εξερευνήσει τα όρια της αγωνιστικής πίστας και να χρησιμοποιεί το γκάζι κάνοντας drift.
Οι νέες ειδικές εκδόσεις θα διατίθενται από τον Αύγουστο του 2017.
Νίκος Τσάδαρης