«Για χάρη του βασιλικού, ποτίζεται και η γλάστρα», λέει και η λαϊκή θυμοσοφία στην περίπτωσή μας επιβεβαιώνεται πλήρως, μέσω της εκδήλωσης που διοργάνωσε για τους Έλληνες δημοσιογράφους, πριν λίγες ημέρες η Ford Hellas.
Μια άκρως ενδιαφέρουσα (και …παιχνιδιάρικη) εκδήλωση, στο πρώην Δυτικό Αεροδρόμιο του Ελληνικού, που οργανώθηκε (στο πλαίσιο μιας πανευρωπαϊκής εκδήλωσης για το δίκτυό της) από την Ford Ευρώπης, με την ευκαιρία της αποστολής στην Ελλάδα πολλών από τα κορυφαία σπορ μοντέλα της, όπως τα Focus ST και RS και Mustang Coupe & Cabrio.
Το κυρίως μενού που κράτησε μερικές ώρες χωρίς τις κουραστικές θεωρητικές προϊοντικές παρουσιάσεις, έδινε την ευκαιρία στους ανθρώπους του Ειδικού Τύπου, να εκπαιδευτούν και να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους στην Σπορ οδήγηση, αξιολογώντας ταυτόχρονα τα οδηγοκεντρικά κατασκευασμένα σπορ μοντέλα της αμερικάνικης φίρμας, που με σύνθημα το «Go Further», κατασκευάζει και οχήματα που σε προτρέπουν (και βοηθούν) να «Go Faster».
Σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον και με την βοήθεια έμπειρων εκπαιδευτών, οδηγήσαμε σε «ακραίες» συνθήκες τα σπορ της Ford, γλιστρήσαμε, πετύχαμε, αποτύχαμε, χρονομετρηθήκαμε και πάνω από όλα περάσαμε καλά, με αυτοκίνητα που δύσκολα βλέπει κανείς στους δρόμους τα χρόνια της οικονομικής κρίσης και ακόμα δυσκολότερα διατίθενται για παιδιές από τις σε μεγάλο οικονομικό πρόβλημα (λόγω της δραματικής μείωσης των πωλήσεων) εισαγωγικές ελληνικές εταιρίες.
Την εκδήλωση στήριξε με δεκάδες ελαστικά το ελληνικό παράρτημα της Pirelli, άνευ της οποίων θα ήταν αδύνατη η διεξαγωγή της, καθώς, το με εξαιρετική πρόσφυση οδόστρωμα του Ελληνικού σε συνδυασμό με την αφόρητη ζέστη (1η ημέρα του Ιουλιανού καύσωνα), κατανάλωνε τα ελαστικά των πανίσχυρων Ford, πολύ πιο γρήγορα από ότι την βενζίνη.
Για να καταλάβετε το μενού ξεκινούσε με τα Focus ST των 250 ίππων (τιμής από 40.641 ευρώ), συνέχιζε με τα τετρακίνητα Focus RS των 350 ίππων (από 50.205 ευρώ) και κατέληγε στις εντυπωσιακές –πισωκίνητες φυσικά- Mustang 2.3 των 317 ίππων (από 47.433 ευρώ) και 5.0 GT των 421 ίππων (από 61.186 ευρώ).
Ανάλυση και κριτική των μοντέλων μην περιμένετε φυσικά από αυτές εδώ τις γραμμές, αφού όλοι ανεξαιρέτως φύγαμε από την κυριολεκτικά «φλεγόμενη πίστα» με ένα πλατύ χαμόγελο, αναλογιζόμενοι το πώς μια εταιρία γνωστή για μοντέλα επιλογής του μέσου καταναλωτή, μπορεί να κάνει την υπέρβαση και μέσω του σχολείου των αγώνων (Le Mans, WRC, κ.λπ.), να δώσει κορυφαία ειδικά μοντέλα επιδόσεων ικανά να ευχαριστήσουν και τον πλέον απαιτητικό εξειδικευμένο οδηγό και μάλιστα σε λογικές τιμές.
Κλείνοντας λοιπόν, παραπέμπουμε για των γραπτών μας το αληθές σε εντυπωσιακές φωτογραφίες, καθώς και σε ένα μικρό «ποτ πουρί» βίντεο της εκδήλωσης.
Το ραντεβού μας με την Ford, ανανεώνεται σε λίγες ημέρες με την οδήγηση του νέου Fiesta που θα οδηγήσουμε (και θα σας παρουσιάσουμε) πρώτοι από όλους τους Ευρωπαίους συναδέλφους, οι Έλληνες δημοσιογράφοι αυτοκινήτου.
Νίκος Τσάδαρης