Το νέο Panda αποτελεί τη φυσιολογική εξέλιξη μιας επινόησης που στα 31 χρόνια της ιστορίας της ήταν πάντα ελκυστική, προσαρμόσιμη στις ανάγκες των ανθρώπων και εύκολη στη χρήση. Παρουσιάσθηκε πριν μερικούς μήνες στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και τις τελευταίες ημέρες η Fiat έδωσε στη δημοσιότητα μια πλήρη γκάμα φωτογραφιών αλλά και άλλα στοιχεία που αφορούν στο Panda.
Το Panda είναι όλα αυτά αλλά και κάτι περισσότερο: αποτελεί ένα όνομα με ισχυρή παράδοση και συναισθηματική αξία, ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί σε περισσότερες από 6,4 εκατομμύρια μονάδες, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει 16 εκατομμύρια οδηγούς με διαφορετικούς προσανατολισμούς, διαφορετικές απόψεις, διαφορετική ηλικία, διαφορετική εθνότητα και παρελθόν.
Είναι ένα best seller που έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ηγετική θέση της Fiat στην κατηγορία αυτή, από το πρώτο 600 ως το 500, από το 126 έως το πρώτο Panda, από το Cinquecento στο Seicento, από το δεύτερης γενιάς Panda (2003) έως το νέο 500 που λανσαρίστηκε το 2007. Η Fiat αποτελούσε πάντοτε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης με μια αδιαμφισβήτητη εξειδίκευση που γοήτεψε τους οδηγούς σε όλες τις πόλεις του κόσμου.
Η τρίτη γενιά του Panda έχει αυξήσει την ποιότητα που προσφέρει σε τομείς όπως η άνεση, η λειτουργικότητα στις τεχνολογικές εξελίξεις και φυσικά η ασφάλεια. Συνδυάζει δε τα καλύτερα στοιχεία των δυο προηγούμενων γενεών. Αυτό το ευφυές αυτοκίνητο είναι ιδανικό για όσους θέλουν να συνδυάσουν έναν ενθουσιώδη και πρακτικό οδηγικό χαρακτήρα με τους χώρους και την άνεση ενός 5θυρου μικρού αυτοκινήτου.
Όλα αυτά ενισχύονται με ένα μοντέρνο και αρμονικό σχήμα που αναδεικνύει την ευχάριστη εμφάνιση του Panda, που αποτελεί πλέον μέρος της συλλογικής μνήμης, όπως και άλλα αντικείμενα που προέρχονται από την ιταλική δημιουργικότητα, από το Fiat 500 ως τα Vespa Piaggio, Moka Bialetti και το Cubo του Bruno Munari. Όλα τους μοναδικά προϊόντα.
Πίσω από την χαρούμενη και γεμάτη αυτοπεποίθηση εμφάνιση, το Panda προσφέρει προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, που συνθέτουν ένα σύνολο που είναι κορυφαίο στην ασφάλεια, την οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον. Για παράδειγμα εδώ υπάρχουν δυο νέες, υψηλής αξίας εφαρμογές τις οποίες οι αγοραστές θα περίμεναν να βρουν μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες: το σύστημα πέδησης «Low Speed Collision Mitigation» και το σύστημα πλοήγησης «Blue&Me TomTom 2 LIVE». Σε αυτά προστίθενται συστήματα κι εφαρμογές όπως το σύστημα Start&Stop, ο δείκτης αλλαγής ταχύτητας (Gear Shift Indicator – GSI), οι επιλογές ecoDrive και ECO του κινητήρα TwinAir Turbo.
Η φιλοσοφία αυτή καθορίζει και τη γκάμα που επιλέχτηκε στους κινητήρες, οι οποίοι είναι όλοι πρωταθλητές στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και τις επιδόσεις. Προεξάρχοντος φυσικά του νέου δικύλινδρου κινητήρα (που εξοπλίζεται στάνταρ με το σύστημα Start&Stop), του TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, ο οποίος κέρδισε και το βραβείο «International Engine of the Year 2011», και ο οποίος προσφέρεται τώρα για πρώτη φορά και στην ατμοσφαιρική εκδοχή του με 65 ίππους.
Ο ανανεωμένος βενζινοκινητήρας 1.2 Fire των 69 ίππων και ο 1.3 Multijet II των 75 ίππων -και οι δυο με στάνταρ Start&Stop – συμπληρώνουν τη γκάμα των κινητήρων.
Κατά το λανσάρισμά του, το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε προσθιοκίνητες εκδόσεις -θα ακολουθήσει η παρουσίαση του Panda 4×4- και θα προσφέρεται σε 3 επίπεδα επενδύσεων (Pop, Easy και Lounge), 10 χρώματα αμαξώματος, 9 εσωτερικά και 2 ζάντες αλουμινίου 14″ και 15″. Στην Ελληνική αγορά θα διατίθενται τα επίπεδα εξοπλισμού Pop & Lounge. Τα νέα εξοπλιστικά πακέτα περιλαμβάνουν και το σύστημα «Blue&Me TomTom LIVE». Διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα πέδησης LSCM (Low Speed Collision Mitigation) το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να το φρενάρει αυτόματα όταν αυτό κινείται με λιγότερα από 30 χλμ./ώρα.
Με λίγα λόγια, όλα γίνονται ευκολότερα με το Panda. Είναι πλέον πιο εύκολο να κινηθείς, να παρκάρεις, να βρεις τον κατάλληλο χώρο και να αφήσεις το αυτοκίνητο να σε βοηθήσει, κάνοντας τη ζωή σου ευκολότερη.
Πηγή : auto24.gr