To «πολεμικό» World Crosser της Yamaha θα δει τελικά το φως της παραγωγής μέσα στο 2012. Η εντυπωσιακή μοτοσικλέτα είναι έτοιμη να διαλύσει τον ανταγωνισμό! Όταν το 2010 η Yamaha είχε πρωτοπαρουσιάσει το Super Tenere 1200, μας είχε δείξει ταυτόχρονα κι ένα πρωτότυπο μοντέλο, που άκουγε στο όνομα World Crosser.

Το τελευταίο ήταν ένα Super Tenere, που φορούσε πληθώρα επίσημων αξεσουάρ, ώστε να μοιάζει με εντελώς διαφορετική μοτοσικλέτα. Απίστευτα πολεμικό, έτοιμο να διαλύσει τον ανταγωνισμό στους αγώνες ράλι, και πανέμορφα ντιζαινάτο! Μετά τον πρώτο ενθουσιασμό όμως, ακολούθησε η απογοήτευση.

Κι αυτό γιατί η εταιρειών των τριών διαπασών αποφάσισε να μην προχωρήσει στην παραγωγή του World Crosser. Αντίθετα διέθετε τα αξεσουάρ ως κιτ, ώστε όποιος ήθελε, να μπορεί να «χτίσει» κομμάτι-κομμάτι, το δικό του World Crosser.

Κι έφτασε το σωτήριο έτος 2012, όταν οι Ιάπωνες αποφάσισαν πως αρκετά έπαιξαν με συντηρητική τακτική, ενώ είχε έρθει πλέον το πλήρωμα του χρόνου για να βγάλουν την πανέμορφη αυτή μοτοσικλέτα περιπέτειας στην παραγωγή.

Όχι όμως ίδια ακριβώς όπως το concept, αλλά μεταλλαγμένη ελαφρώς, ώστε και το κόστος να κρατηθεί χαμηλά, αλλά και να βελτιωθεί το design, σύμφωνα με τα ρεαλιστικά στάνταρ των μοτοσικλετών παραγωγής. Το ντεμπούτο του World Crosser θα γίνει στο σαλόνι του Παρισιού, στις 29 Νοεμβρίου, ενώ η μοτοσικλέτα αναμένεται στις ευρωπαϊκές αγορές κατά το Μάρτιο, με πληροφορίες να αναφέρουν πως θα τιμάται στα 15.690 ευρώ.

Ταυτόχρονα, η Yamaha θα κυκλοφορήσει και μια ακόμα πιο προχωρημένη έκδοση, την World Crosser «R», που θα περιλαμβάνει εξάτμιση τιτανίου της Akrapovic, και ακόμα περισσότερο carbon.

Το World Crosser θα φοράει αρκετά special αξεσουάρ, τα οποία όμως ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί. Δύσκολο πάντως το βλέπουμε να φοράει τα καλούδια που είχαν τοποθετηθεί στο πρωτότυπο (Ohlins, GPS, κλπ), μιας και το κόστος θα πήγαινε στο Θεό.

Τα φρένα πάντως θα αποτελούνται από δίσκους «μαργαρίτες», ενώ η μοτοσικλέτα θα φοράει ζάντες με στήριξη των ακτινών σε εσωτερική στεφάνη προκειμένου να χρησιμοποιούνται tubeless ελαστικά.

Τα ελαστικά με τα οποία παρουσιάζεται στις φωτογραφίες, είναι τα τρακτερωτά Metzeler Karoo 2, ενώ για προστασία του κινητήρα από τη στενή επαφή με πέτρες και κορμούς δέντρων, η Yamaha έχει τοποθετήσει μια ανθεκτική ποδιά αλουμινίου. Τέλος, παντού πάνω στη μοτοσικλέτα διακρίνονται προστατευτικά κομμάτια από ανθρακόνημα.

Πηγή: mototriti.gr