Η Fiat εμπλουτίζει τη γκάμα του 500 0,9 TwinAir δημιουργώντας την πλούσια εξοπλισμένη και πιο σπορτίφ έκδοση TwinAir+. Η έκδοση αυτή διαθέτει λοιπόν έναν πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας προσφέροντας επιπλέον εξοπλιστικά στοιχεία στο αμάξωμα και το εσωτερικό του 500.
Έτσι, η εμφάνιση έχει ενισχυθεί μέσω της ύπαρξης ζαντών αλουμινίου 16 ιντσών σε μαύρο χρωματισμό, αεροτομής στο πίσω μέρος, χρωμιωμένης απόληξης εξάτμισης, σκούρων παραθύρων στο πίσω τμήμα και την πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, αλλά και οροφής σε μαύρο χρώμα. Η τιμή της νέας αυτής έκδοσης είναι 14.750 ευρώ, όσο δηλαδή κόστιζε πριν η έκδοση Sport του αυτοκινήτου που όμως, δε διέθετε τις ζάντες, την οροφή και κάποια εκ των εσωτερικών στοιχείων που διαθέτει πλέον η έκδοση TwinAir+.
Αναβάθμιση και εκ των έσω
Εκτός των αλλαγών στο αμάξωμα, η έκδοση TwinAir+ δίνει και μια πιο σπορτίφ νότα στο καλοφτιαγμένο και αισθητικά ελκυστικό εσωτερικό του Fiat 500. Προστίθενται λοιπόν σπορ δερμάτινο τιμόνι και καθίσματα, καθώς και ένα χρωμιωμένο οριζόντιο φιλέτο στο κέντρο του ταμπλό. Από εκεί και πέρα, οι χώροι παραμένουν σε μέτρια επίπεδα για όσους προσπαθήσουν να χωρέσουν στο πίσω κάθισμα, ενώ το πορτ-μπαγκάζ έχει μικρή χωρητικότητα 185 λίτρων.
Δυνατό και οικονομικό μοτέρ
Ο 2κύλινδρος turbo κινητήρας TwinAir του Fiat 500, με την ελάχιστη χωρητικότητα των 875 κ.εκ. αποδίδει 85 ονομαστικούς ίππους και καταφέρνει να κινήσει αρκετά γρήγορα το αυτοκίνητο. Παράλληλα, το σύστημα Start&Stop και η επιλογή «ECO» (περιορίζει τη ροπή στα 100 Nm στις 1.750 σ.α.λ.), φροντίζουν έτσι, ώστε να μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της έκδοσης αυτής.
Ως εκ τούτου, πλεονέκτημα και του Fiat 500 TwinAir+ αποτελεί το γεγονός ότι, ο ιδιοκτήτης του δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας, μιας και η μέση τιμή των εκπομπών CO2 βρίσκεται κάτω από τα 100 γρ./χλμ. (95 γρ./χλμ.). Η οδική συμπεριφορά τέλος του αυτοκινήτου έχει ενισχυθεί λόγω και των χαμηλού προφίλ ελαστικών με τις 16άρες ζάντες, όμως η επιλογή αυτή έχει ως αποτέλεσμα να μεταφέρονται λίγο πιο έντονα στο εσωτερικό οι ανωμαλίες της ασφάλτου σε σχέση με τα υπόλοιπα Fiat 500.
Πηγή: autotriti.gr