Αυτοκίνητα Opel με OnStar κυκλοφορούν στους δρόμους εδώ και 18 μήνες, ενώ σήμερα, το ένα στα δύο νέα Opel στην Ευρώπη είναι εξοπλισμένο με το επαναστατικό αυτό σύστημα.

Το σύστημα προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει Αυτόματη Απόκριση σε Σύγκρουση όλο το 24ωρο  (Automatic Crash Response), Διάγνωση Οχήματος (Vehicle Diagnostics), Υποστήριξη Κλεμμένου Οχήματος (Stolen Vehicle Assistance) και Wi-Fi Hotspot για εξαιρετική συνδεσιμότητα. Τους τελευταίους 18 μήνες, το OnStar έχει ήδη καταγράψει πάνω από εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, περίπου οι μισές από τις οποίες μέσω smartphones και myOpelApp.

rppaasl2

Τώρα, οι συνδρομητές του OnStar θα έχουν στη διάθεσή τους και άλλες υπηρεσίες, όπως κράτηση δωματίου σε ξενοδοχείο (Μέσω booking.com. Απαιτούνται διεύθυνση e-mail και πιστωτική κάρτα) ή ανεύρεση χώρου στάθμευσης (Μέσω Parkopedia) μέσω ενός Συμβούλου OnStar. Μέχρι το τέλος της χρονιάς, η Opel προγραμματίζει να προσφέρει το OnStar σε 33 χώρες σε όλη την Ευρώπη και σε 23 γλώσσες. Δύο άτομα που έχουν επωφεληθεί από πρώτο χέρι από το Φύλακα Άγγελο του OnStar είναι η Paula και ο John από την Αγγλία.

Αν και ξεκίνησε σαν ένα συνηθισμένο ταξίδι, γρήγορα μετατράπηκε σε εφιάλτη για την Paula και τον John. Επιστρέφοντας από μία εκδρομή στην Κορνουάλη, η Paula διαπιστώνει ότι όλοι οι κεντρικοί δρόμοι είναι κλειστοί και δεν μπορεί να βρει μία εναλλακτική διαδρομή. Όμως η Paula και ο John πρέπει να φτάσουν γρήγορα στο σπίτι, επειδή ο John χρειάζεται τη φαρμακευτική αγωγή του. Όταν ο John παθαίνει επιληπτική κρίση, η Paula πατά το μπουτόν έκτακτης ανάγκης και ο σύμβουλος OnStar Kevin Borbidge ειδοποιεί τις σχετικές υπηρεσίες «Δεν μου έχουν συμπεριφερθεί ποτέ τόσο καλά στο τηλέφωνο. Η προσωπική τους προσέγγιση ήταν απίστευτη, απλά καταπληκτική» δήλωσε η Paula.

rppaasl3

Από το καλοκαίρι του 2015, το Κέντρο Εξυπηρέτησης OnStar έχει λάβει πάνω από 21.000 κλήσεις έκτακτης ανάγκης όπως αυτή της Paula. Η ανταπόκριση σε τέτοιες κλήσεις είναι μία από τις πολλές καινοτόμες λειτουργίες που κάνουν την οδήγηση ασφαλέστερη και πιο άνετη. Τώρα οι Σύμβουλοι OnStar μπορούν να βοηθούν και στην ανεύρεση και κράτηση ενός δωματίου ξενοδοχείου ή στον εντοπισμό του κατάλληλου σημείου για τη στάθμευση του αυτοκινήτου. Και οι δύο υπηρεσίες θα επεκτείνουν τις παροχές του συστήματος προσωπικής συνδεσιμότητας & υποστήριξης με ένα ισχυρό 4G/LTE Wi-Fi Hotspot(Οι Υπηρεσίες Wi-Fi Hotspot απαιτούν λογαριασμό με τηλεπικοινωνιακό πάροχο. Χρεώσεις ισχύουν μετά το πέρας της προβλεπόμενης δοκιμαστικής περιόδου. Όλες οι υπηρεσίες υπόκεινται στην κάλυψη δικτύου κινητής τηλεφωνίας και διαθεσιμότητας. Ελέγξτε για τοπικούς περιορισμούς και χρεώσεις των υπηρεσιών).

Οι υπηρεσίες OnStar διευκολύνουν το κλείσιμο δωματίου και το παρκάρισμα

Οι οδηγοί του νέου Insignia, για παράδειγμα, μπορούν εύκολα να κλείνουν ένα δωμάτιο σε ξενοδοχείο καθ’ οδόν. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες OnStar μπορούν να βρίσκουν κατάλληλο χώρο για να περάσουν τη νύχτα ακόμα και όταν βρίσκονται σε μία άγνωστη πόλη. Ο οδηγός μπορεί να επικοινωνήσει με το Σύμβουλο OnStar μέσω του μπλε μπουτόν ο οποίος, στη συνέχεια, θα κάνει αναζήτηση ή θα κλείσει ακόμα και δωμάτιο στην επιθυμητή κατηγορία τιμής. Αυτό γίνεται μέσω booking.com, μιας επιτυχημένης εταιρείας που διανύει ήδη πάνω από δύο επιτυχημένες δεκαετίες σε αυτό το χώρο της βιομηχανίας.

rppaasl4

Επιπλέον, το OnStar θα προσφέρει μία δεύτερη νέα υπηρεσία που απαλλάσσει από το άγχος της αναζήτησης κατάλληλου χώρου στάθμευσης. Οι χρήστες OnStar μπορούν να επικοινωνήσουν με ένα Σύμβουλο που θα τους κατευθύνει στο κατάλληλο χώρο στάθμευσης και θα στείλει την ακριβή διεύθυνση στο σύστημα πλοήγησης. Αυτό γίνεται μέσω Parkopedia, μιας σημαντικής παρόχου υπηρεσιών στάθμευσης.

Από τότε που λανσαρίστηκε, πριν από 18 μήνες περίπου, τα σύστημα OnStar έχει ήδη καταγράψει εννέα εκατομμύρια διαδράσεις, οι περισσότερες από τις οποίες έρχονται μέσω της εφαρμογής myOpel. Μέχρι σήμερα, πελάτες με smartphones έχουν επιλέξει αυτή τη διαδρομή περίπου τέσσερα εκατομμύρια φορές. Από τότε που ξεκίνησε, το OnStar έχει λάβει σχεδόν 1,2 εκατομμύριο κλήσεις πελατών. Ο αριθμός των μηνιαίων email με ενημερώσεις κατάστασης οχήματος ξεπερνά το 1,5 εκατομμύριο. Στο μέλλον, η φίρμα θα προσφέρει επίσης έγκαιρες διαγνωστικές ειδοποιήσεις. Κατόπιν αιτήματος του πελάτη, αυτές οι πληροφορίες θα μπορούν επίσης να στέλνονται στον Επισκευαστή που συντηρεί το όχημα. Έτσι αυτός θα μπορεί να προσφέρει άμεση υποστήριξη όταν χρειάζεται. Τέλος, πελάτες έχουν συνδεθεί με το OnStar μέσω του website 2,3 εκατομμύρια φορές.

Στην Ελλάδα είναι διαθέσιμες όλες οι υπηρεσίες εκτός του Wi-Fi Hotspot, το οποίο θα είναι διαθέσιμο προσεχώς.

Νίκος Τσάδαρης