Το μήκους 3,95 μέτρων A1 Sportback μεγάλωσε σε πλάτος (1,75 μ.) και ύψος (1,42 μ.) κατά 6 χλστ. σε σχέση με την τρίθυρη έκδοση, ενώ φυσικά το μεταξόνιο παρέμεινε στα 2,47 μ.
Οι διευρυμένες διστάσεις ευνόησαν τους χώρους επιβατών, καθώς –σύμφωνα με την Audi- στο πίσω 2θέσιο κάθισμα (μπορεί να παραγγελθεί και 3θέσιο δίχως χρέωση) υπάρχει 1 εκ. περισσότερος αέρας για τα κεφάλια και τους ώμους των επιβατών.
Ο χώρος αποσκευών, συνεχίζει να έχει όγκο 270 λτ., ο οποίος μπορεί να φτάσει στα 920 λτ. με την αναδίπλωση του πίσω καθίσματος.
Σχεδιαστικά, οι διαφορές των δύο εκδόσεων εντοπίζονται από τη μέση και πίσω του αμαξώματος, καθώς η πίσω κολόνα να είναι πιο όρθια, αφού η γραμμή της οροφής είναι πιο επίπεδη και ψηλή. Βελτιωμένος εμφανίζεται και ο συντελεστής οπισθέλκουσας αεροδυναμικής (0.32 Cd). Το βάρος του έχει αυξηθεί μόνο κατά 25 κιλά και αγγίζει πλέον τα 1.065 κιλά στην έκδοση 1,2 TFSI.
Το A1 Sportback προσφέρεται σε 12 εξωτερικά χρώματα, συμπεριλαμβανομένου του νέου πορτοκαλί Samoa Orange, ενώ διαθέσιμο είναι και το S-Line πακέτο με αεροδυναμικό bodykit, ζάντες, σπορ ανάρτηση, νέο τιμόνι και πολύχρωμα αυτοκόλλητα.
Στο εσωτερικό, η σχεδίαση φυσικά παρέμεινε αναλλοίωτη από αυτήν της τρίθυρης έκδοσης. Υπάρχει η επιλογή τοποθέτησης του νέου συστήματος ψυχαγωγίας MMI με την οθόνη των 6,5 ιντσών, το οποίο διαθέτει Bluetooth, δυνατότητα σύνδεσης με το internet, ενώ «συνεργάζεται» με 14 ηχεία.
Μηχανικά, το Α1 Sportback θα είναι διαθέσιμο με τους ίδιους TFSI και TDI κινητήρες που φέρει και η 3θυρη έκδοση, οι οποίοι θα συνδυάζονται με μηχανικά κιβώτια 5 ή 6 σχέσεων, αλλά και με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο S tronic. Υπάρχουν 3 TFSI και 3 TDI κινητήρες, απόδοσης από 86 έως 185 άλογα. Όλοι οι κινητήρες εκτός από τον 1,6 TDI και τον 1,4 TFSI 185 hp διαθέτουν σύστημα Start-Stop.
Στη βάση της γκάμας τοποθετείται ο 1.200ααρης κινητήρας TFSI με 86 ίππους και κατανάλωση 5,1 λίτρα/100 χλμ. Ακολουθεί ο 1.400αρης TFSI με τους 122 ίππους και στην κορυφή τοποθετείται ο 1.400αρης TFSI με απόδοση 185 ίππους και 250 Nm.
Συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο S tronic και τα 0-100 χλμ./ώρα τα κάνει σε 7,0 δλ., ενώ έχει τελική ταχύτητα 227 χλμ./ώρα. Αργότερα θα προστεθεί στη γκάμα και ο νέος 1.400αρης TFSI του ομίλου με τα 140 άλογα με το σύστημα απενεργοποίησης των δύο κυλίνδρων.
Σε ό,τι αφορά στα σύνολα diesel, βασικός κινητήρας είναι ο 1,6 TDI σε δύο εκδόσεις 90 και 105 ίππων, που καταναλώνουν 3,8 λτ./100 χλμ. και εκπέμπουν 99 γρ./χλμ. CO2.
Στη γκάμα βρίσκεται και νέος ο 2λιτρος TDI με τα 143 ίππους και 320 Nm ροπής. Συνδυάζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο και τα 0-100 χλμ./ώρα τα κάνει σε 8,5 δλ., ενώ έχει μέση κατανάλωση 4,1 λτ./100 χλμ.
Πηγή: autotriti.gr