Το 2013 θα δούμε τελικά στην παραγωγή το νέο μίνι μοντέλο που θα τοποθετηθεί κάτω από τα Panda και 500, ώστε να δημιουργήσει έτσι μια πολύ δυναμική τριάδα για τη Fiat στα αυτοκίνητα πόλης.
Η Fiat ανέκαθεν ήταν μια από τις κορυφαίες εταιρείες στην κατασκευή μικρών σε μέγεθος αυτοκινήτων και σίγουρα, έχοντας στη γκάμα της τα τελευταία χρόνια μοντέλα όπως τα Seicento, Panda και 500, συνεχίζει επάξια αυτή την παράδοση. Από τα τρία αυτά μοντέλα που αναφέρθηκαν, τα δύο (Panda, 500) συνεχίζουν να βρίσκονται στη γκάμα της εταιρείας, το Seicento όμως από το 2010 έχει σταματήσει να διατίθεται στην αγορά. Η Fiat όμως δεν σκοπεύει να σταματήσει να έχει παρουσία στο κατώτερο άκρο των μίνι αυτοκινήτων και έτσι, σε περίπου 2 χρόνια από σήμερα ένα νέο compact αυτοκίνητο πόλης αναμένεται να προστεθεί στη γκάμα της, και να συμπληρώσει μια πολύ ενδιαφέρουσα 3άδα μαζί με το νέο Panda και το δημοφιλές 500.
Το μικρότερο Fiat
Με μήκος κάτω από τα 3,5 μέτρα, το νέο «μίνι» μίνι που ετοιμάζει η Fiat, θα είναι το μικρότερο μοντέλο στη γκάμα της. Θα έχει 3θυρο αμάξωμα, ενώ η σχεδίασή του, όπως αποκαλύπτεται και στην κατασκοπευτική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτογραφία, θα φέρει αρκετά κοινά στοιχεία με το Fiat 500. Ειδικά στο εμπρόσθιό του τμήμα, θα δούμε στρογγυλεμένα φωτιστικά που παραπέμπουν στο 500 με μεγαλύτερο όμως μέγεθος, αλλά και την ίδια περίπου μάσκα. Στο πλάι, διακρίνονται οι ίδιοι στρογγυλοί εξωτερικοί καθρέπτες, ενώ στο πίσω μέρος, οι κολόνες θα είναι περισσότερο κάθετες από ότι στο 500. Στο εσωτερικό, δεν θα υπάρχει η ίδια ρετρό ατμόσφαιρα όπως στο μεγαλύτερο «αδελφό» του, ενώ προς απόφαση είναι το εάν εκεί θα δούμε τελικά 2 καθίσματα ή 4. Στη δεύτερη περίπτωση, ο όγκος του πορτ-μπαγκάζ αναμένεται εξαιρετικά περιορισμένος.
Πρωταγωνιστές οι TwinAir κινητήρες
Η εξέλιξη των δικύλινδρων TwinAir κινητήρων των 875 κ.εκ. από την Fiat Powertrain Technologies, έχει επιτρέψει την εφαρμογή τους σε μια μεγάλη γκάμα τωρινών και νέων μοντέλων της Fiat. Και πλέον, το νέο μίνι της Fiat θα είναι και αυτό ένα εξ αυτών που θα λάβουν αυτά τα μηχανικά σύνολα. Εδώ, πιθανότατα θα δούμε μόνο τις 2 εκ των 3 εκδοχών που θα έχουν τα άλλα μοντέλα της εταιρείας και ειδικά, την ατμοσφαιρική έκδοση με τους 65 ίππους, αλλά και την μια εκ των δύο turbo, αυτή με τους 85 ίππους. Η παρουσία συστήματος αυτόματου Start&Stop πρέπει να θεωρείται επίσης δεδομένη, ώστε να μειωθούν ακόμη περισσότερο οι εκπομπές CO2, που σε κάθε περίπτωση θα βρίσκονται κάτω από τα 100 γρ./χλμ.
Πηγή: autotriti.gr