Η οδήγηση στο βουνό έχει εντελώς διαφορετική φιλοσοφία από αυτή που έχουμε συνηθίσει στην πόλη. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ορεινή διαδρομή δοκιμάζει τις ικανότητες του οδηγού και το χειρισμό του αυτοκινήτου. Σίγουρα, ασχέτως με το αυτοκίνητο (εάν δηλαδή πρόκειται για προσθιοκίνητο, πισωκίνητο ή τετρακίνητο) θέλει ιδιαίτερη προσοχή.
Πολλές φορές οι στροφές έχουν ανάποδη κλίση, γεγονός που σε συνδυασμό με το μέτριας έως και κακής ποιότητας οδόστρωμα του επαρχιακού δικτύου (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπου συναντάμε καλή άσφαλτο) κάνει τα πράγματα χειρότερα. Η προσοχή μας πρέπει να είναι τεταμένη ιδιαίτερα εάν κινούμαστε σε δρόμους που δεν γνωρίζουμε, ενώ το μεγαλύτερο λάθος που μπορούμε να κάνουμε είναι να υπερεκτιμήσουμε τις δικές μας ικανότητες όσο και του οχήματος μας.
Εκεί γίνονται όλα τα φαινόμενα υποστροφής ή υπερστροφής πιο έντονα, γεγονός που σημαίνει ότι ο χειριστής του οχήματος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ενήμερος σχετικά με τις πιθανές αντιδράσεις του αυτοκινήτου του, ώστε να μπορεί σε τυχόν αποσταθεροποίηση του πίσω ή του εμπρός μέρους να αντεπεξέλθει.
Τέλος, πριν ξεκινήσετε για κάποιο ταξίδι στο βουνό, είναι σημαντικό να έχετε εφοδιάσει το ρεζερβουάρ σας με βενζίνη, αφού τα πρατήρια καυσίμων στην εξοχή και σε αραιοκατοικημένες περιοχές είναι λίγα και απέχουν αρκετά μεταξύ τους. Όσο ο κινητήρας είναι ακόμα κρύος ελέγξτε τη στάθμη του υγρού ψύξεως και του λαδιού.
Πηγή: autotriti.gr