Tο e-Go συνδυάζει τη φιλοσοφία των μοτοσικλετών δρόμου, των off-road και των supermotard. Αισθητικά, είναι σαφώς επηρεασμένο από τα νέα μοντέλα της εταιρείας, οι σχεδιαστές του, όμως, πήγαν ολόκληρο τον τομέα πολλά βήματα παραπέρα, με σχεδιαστικά πειράματα που οπωσδήποτε ξεχωρίζουν.
Το concept e-Go είναι μια ηλεκτρική μοτοσικλέτα που δε ζυγίζει περισσότερα από 80 κιλά και εκτός από τη ριζοσπαστική αισθητική της, διαθέτει και τεχνολογικές καινοτομίες. Η περισσότερο εμφανής από αυτές είναι το μονόμπρατσο ψαλίδι αλουμινίου καθώς και το επίσης μονόμπρατσο… διπλό πιρούνι των 35 χλστ! Το τελευταίο αποτελεί σίγουρα το στοιχείο που θα τραβήξει τα περισσότερα βλέμματα, καθώς δεν έχει επαναληφθεί στο παρελθόν. Σε καμία περίπτωση δε μπορούμε να προβλέψουμε τη συμπεριφορά ενός τέτοιου συστήματος, αλλά σίγουρα μας αρέσει αισθητικά!
Από αλουμίνιο (αλλά και ατσάλι) είναι κατασκευασμένο και το πλαίσιο, καθώς και το κομμάτι που στηρίζει την μπαταρία. Δυστυχώς, όμως, η Husqvarna δεν κάνει λόγο για άλλα τεχνικά χαρακτηριστικά ή για τον κινητήρα που ενδεχομένως προορίζεται για το νέο της concept.
Φυσικά, δε γνωρίζουμε επίσης τίποτα για τα σχέδια της Husqvarna, όσον αφορά στο e-Go. Η εταιρεία δεν έχει ακόμη ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της για το αν θα δούμε κάποτε στο μέλλον το ιδιαίτερο αυτό ηλεκτρικό δίκυκλο να κυκλοφορεί στους δρόμους. Ωστόσο, κάποια στοιχεία μας δίνουν ελπίδες στο να το πιστεύουμε.
Πρώτον, το γεγονός ότι δε μιλάμε για κάποιο concept από άλλο πλανήτη (όπως το περσινό Mille 3), αλλά για ένα δίκυκλο πόλης, το οποίο μπορεί να φέρει μια ολόκληρη νέα γενιά αναβατών στη Husqvarna. Και δεύτερον, το ότι, στην περίπτωση που οι υπεύθυνοι αποφασίσουν ότι η παραγωγή μιας τέτοιας μοτοσικλέτας είναι ασύμφορη, το e-Go διαθέτει περιθώριο «οικονομικής μεταμόρφωσης», χωρίς να αλλοιωθεί σε μεγάλο βαθμό ο χαρακτήρας του.
Το μέλλον, βέβαια, δεν κρύβει εγγυήσεις και αναμένουμε με εξαιρετικό ενδιαφέρον να μάθουμε περισσότερα για το νέο concept της Husqvarna και το μέλλον του.
Πηγή: mototriti.gr