Όπως ήταν αναμενόμενο, τα πληρώματα της Citroen κυριάρχησαν κατά την πρώτη ημέρα του 10ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ, με τους Sebastien Loeb-Daniel Elena να ολοκληρώνουν την ημέρα εμπρός από τους Sebastien Ogier-Julien Ingrassia.
Η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Γερμανίας, είχε ως κύριο συστατικό τον άστατο καιρό, που ειδικά στο πρώτο σκέλος των ειδικών διαδρομών, προβλημάτισε πολύ τους ανθρώπους των ομάδων. Στην πρώτη ειδική διαδρομή, τα 4 εργοστασιακά πληρώματα βρέθηκαν πολύ κοντά, με τους Jari Matti Latvala-Miika Anttila να πετυχαίνουν τον ταχύτερο χρόνο με το Ford Fiesta WRC, τη στιγμή που η διαφορά του από τους τέταρτους Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen ήταν μόλις 2,4 δλ., με τα Citroen DS3 WRC των Ogier-Ingrassia και Loeb-Elena να βρίσκονται ανάμεσα. Όμως, η επόμενη ειδική διαδρομή αποδείχθηκε καθοριστική, αφού η βροχή άλλαξε τα δεδομένα. Τα πληρώματα της Ford μπήκαν στη διαδρομή με τα σκληρά ελαστικά της Michelin, που ήταν κατάλληλα για στεγνό οδόστρωμα, με αποτέλεσμα να πληρώματα της Citroen να πάρουν διαφορά μεγαλύτερη των 30 δλ. Βέβαια, αυτό δεν έγινε έτσι απλά.
Τα Citroen έφυγαν από το σέρβις με μαλακά ελαστικά, κάτι που φαινόταν αρχικά λάθος, ειδικά μετά τους χρόνους της πρώτης ειδικής διαδρομής. Όμως πριν τη διαδρομή, τα πληρώματα της Citroen τοποθέτησαν στα αριστερά ελαστικά σκληρό περίβλημα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χάνει σε πρόσφυση στη στεγνή ειδική διαδρομή και να κερδίσει πάρα πολύ στη βρεγμένη.
Στη συνέχεια, ο αγώνας μετατράπηκε ξανά σε υπόθεση των δυο γαλλικών πληρωμάτων, με τους Loeb-Elena να περνούν στην κορυφή στην 3η ε.δ. και να μένουν εκεί ως το τέλος της ημέρας, έχοντας σημειώσει 3 ταχύτερους χρόνους. Έτσι, στο τέλος της ημέρας, η διαφορά των Πρωταθλητών, από τους Ogier-Ingrassia βρίσκεται στα 7,4 δλ. Αναμφίβολα, πρόκειται για μια εξέλιξη δεν ήταν ιδιαίτερα αναμενόμενη, αφού ο Loeb γνωρίζει εξαιρετικά τον αγώνα και σίγουρα θέλει να σημειώσει ακόμη μια νίκη, μετά και την ανανέωση του συμβολαίου του με τη Citroen για τουλάχιστον ένα χρόνο ακόμη. Από την άλλη, ο Ogier οδήγησε εξαιρετικά σήμερα και πίεσε τον Πρωταθλητή και σίγουρα, η συνέχεια αναμένεται με ενδιαφέρον.
Στο στρατόπεδο της Ford, η κατάσταση είναι εντελώς διαφορετική. Οι Mikko Hirvonen-Jarmo Lehtinen μπορεί να βρίσκονται στην 3η θέση, όμως τα μηχανικά προβλήματα αλλά και τα λάθη δεν έλειψαν για ακόμη μια φορά. Πιο συγκεκριμένα, πέραν της λανθασμένης επιλογής ελαστικών της 2ης ε.δ., κάτι που παραδέχθηκε και ο Malcolm Wilson, οι Hirvonen και Latvala αντιμετώπισαν προβλήματα. Οι Hirvonen-Lehtinen είχαν μια μικρή έξοδο στην 3η ε.δ., με αποτέλεσμα να χτυπήσουν σε έναν τοίχο και να προκαλέσουν ζημιά στην ανάρτηση του Ford Fiesta WRC, τη στιγμή που οι Latvala-Anttila είχαν αρχικά κλατάρισμα και μετέπειτα πρόβλημα με τον κινητήρα, ο οποίος είχε μείνει με 3 κυλίνδρους. Με αυτό τον τρόπο τα πληρώματα της Ford ολοκλήρωσαν την ημέρα στην 3η και 14η θέση της κατάταξης, αποτέλεσμα που δεν ικανοποιεί κανέναν από τους δυο, που διαρκώς παραπονιούνται για τα προβλήματα, ιδιαίτερα ο Latvala, καθώς στη δική του περίπτωση δεν είναι γνωστή και η πηγή του προβλήματος στον κινητήρα.
Διαφορετικά είναι τα συναισθήματα στην ομάδα της Mini, στην πρώτη εμφάνιση του Mini JCW WRC στην άσφαλτο. Ιδιαίτερα στο πρώτο σκέλος, τα αυτοκίνητα της ομάδας ήταν πολύ ανταγωνιστικά, με αποτέλεσμα οι Dani Sordo-Carlos Del Barrio και Kris Meeke-Paul Nagle να ολοκληρώσουν την ημέρα στην 4η και 5η θέση της γενικής κατάταξης, εμπρός από τους Petter Solberg-Chris Patterson, οι οποίοι δυσκολεύτηκαν πολύ να βρουν το ρυθμό με τo ιδιωτικής υποστήριξης Citroen DS3 WRC. Πάντως, ο Νορβηγός δηλώνει διαρκώς πως κάνει ότι καλύτερο μπορεί και εμφανίστηκε ευχαριστημένος, που είναι ο πρώτος ιδιώτης του αγώνα. Ακριβώς πίσω από τον Πρωταθλητή του 2003 βρίσκεται ο αδελφός του Henning, σε μια από τις καλύτερές του εμφανίσεις στην άσφαλτο, έχοντας παραπλεύρως την Ilka Minor. Ο Νορβηγός είχε μάχη με τον Kimi Raikkonen, που επίσης κάνει καλούς χρόνους, αλλά στην τελευταία ειδική διαδρομή είχε μια έξοδο που προκάλεσε ζημιά στις πόρτες του Citroen DS3 που μοιράζεται με τον Kaj Lindstrom. Τη δεκάδα, συμπληρώνουν οι Dennis Kuipers-Frederic Miclotte με Ford Fiesta WRC και Armindo Araujo-Miguel Ramalho με Mini JCW WRC. Σημειώστε, πως οι Mads Ostberg-Jonas Andersson είχαν τη στιγμή τους και έχασαν πολύ χρόνο, προκαλώντας πρόβλημα στην ανάρτηση του Ford Fiesta WRC.
Μάχη είχαμε και στο SWRC, με τους Ott Tanak-Kuldar Sikk να ολοκληρώνουν την ημέρα στην κορυφή, με το Ford Fiesta S2000. Ο ταλαντούχος Εσθονός, πέτυχε τον 6ο χρόνο γενικής(!) στη 2η ε.δ. υπό βροχή, όμως στη στεγνή άσφαλτο υπολειπόταν σε ταχύτητα έναντι του Juho Hanninen, που προηγούνταν με το Mikko Markkula και το Skoda Fabia S2000. Όμως, στην τελευταία ειδική διαδρομή οι Φινλανδοί έκαναν ένα σπάνιο για αυτούς λάθος, με αποτέλεσμα να χάσουν τον πίσω δεξί τροχό και να παραμένει άγνωστο αν θα καταφέρουν να φτάσουν στο service park με 3 τροχούς, αν και η βούληση του Hanninen ήταν να το προσπαθήσει. Σημειώστε, πως την ίδια ζημιά είχαν και οι ομόσταβλοι των Φινλανδών Hermann Gassner Jr.-Katharina Wustenhagen με το έτερο Fabia, ενώ από έξοδο εγκατέλειψαν οι Martin Prokop-Jan Tomanek και Bernardo Sousa-Paulo Babo, αμφότεροι με Ford Fiesta S2000.
Η δεύτερη ημέρα του αγώνα, αποτελείται από 8 ειδικές διαδρομές και είναι η μεγαλύτερη του ράλλυ, με το συνολικό της μήκος να φτάνει τα 150,14 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Η μάχη αναμένεται μεγάλη, με τον καιρό να παίζει καθοριστικό ρόλο.
Πηγή: 4troxoi.gr