Η πλήρης γκάμα της νέας Alfa Romeo Giulia παρουσιάζεται μαζί με τη νέα Alfa Romeo Giulietta και τη νέα Alfa Romeo MiTo στο Σαλόνι αυτοκινήτου της Γευνεύης.
Στο εντυπωσιακό περίπτερο που απηχεί την υψηλή ποιότητα και τη θρυλική απόδοση των αυτοκινήτων της Alfa Romeo, με το κλασικό κόκκινο LED φως, τους παραδοσιακούς γυάλινους τοίχους και το πάτωμα που είναι εμπνευσμένο από το σπορ χαρακτήρα και DNA της μάρκας, βρίσκονται και οι 4C Spider και 4C Coupe.
Alfa Romeo Giulia
Τέσσερις εκδόσεις παρουσιάζονται στη Γενεύη: τρεις Giulia Super και μία Giulia Quadrifoglio. Οι δύο Giulia Super εξοπλίζονται με τον κινητήρα 2.2 JTDM 180 HP (με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο). Η πρώτη, σε μπλε Montecarlo και πακέτο εξοπλισμού Lusso φοράει ζάντες αλουμινίου 18” με μαύρες δαγκάνες φρένων, ενώ η δεύτερη Giulia Super, σε λευκό Trofeo τριπλής επίστρωσης, είναι εφοδιασμένη με το πακέτο εξοπλισμού Sport, ρυθμιζόμενη πανοραμική ηλιοροφή και ζάντες αλουμινίου 18” με κόκκινες δαγκάνες φρένων. Τελευταία, αλλά όχι λιγότερο σημαντική, η τρίτη Giulia Super Lusso, σε χρώμα Imola Titanium και ζάντες αλουμινίου 18”, σηματοδοτεί την πρώτη εμφάνιση του νέου κινητήρα 2.0 TBi 200 HP, που συνεργάζεται με ένα νέο 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Q-Tronic. Οι εκδόσεις της Giulia στην Έκθεση ολοκληρώνονται από μία Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 BiTurbo 510 HP σε κόκκινο Competizione.
Οι πρώτες παραγγελίες της νέας Giulia θα ξεκινήσουν από τον Απρίλιο, σε όλες τις αγορές της Ευρώπης. Συγκεκριμένα, οι διαθέσιμες εκδόσεις θα είναι οι Giulia, Super και Quadrifoglio και θα μπορούν να συνδυαστούν με δύο πακέτα εξοπλισμού (Lusso και Sport), 18 διαφορετικές εκδόσεις εσωτερικού και 13 χρώματα αμαξώματος. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν από δύο τύπους μετάδοσης (νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) και τέσσερις νέους κινητήρες: 2.0 TBi 200 HP, 2.2 JTDM 150 HP ή 180 HP και τον κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo 510 ΗΡ.
Για την επίτευξη της εξαιρετικής αναλογίας βάρους-ισχύος, η νέα Giulia συνδυάζει την εξαιρετική απόδοση του κινητήρα με εκτεταμένη χρήση πολύ ελαφρών υλικών όπως ανθρακονήματα, αλουμίνιο, κράμα αλουμινίου και πλαστικό. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα βάρος χωρίς φορτίο 1.374 κιλά για την έκδοση ντίζελ 2.2 180 HP και 1.524 kg για την Quadrifoglio, με αναλογία βάρους-ισχύος μικρότερη από 3.
Επιπλέον, παρά τη μεγάλη ελαχιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο διατηρεί εξαιρετική στρεπτική ακαμψία που εγγυάται υψηλή ποιότητα στην πάροδο του χρόνου, ακουστική άνεση και καλό κράτημα ακόμα και σε ακραίες συνθήκες.
Η νέα Giulia προσφέρει, εκτός από τον κινητήρα 2.9 λίτρων V6 BiTurbo στην Quadrifoglio έκδοση, μια πρωτοφανή γενιά κινητήρων, που αντιπροσωπεύουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και κατατάσσονται στην κορυφή της κατηγορίας τους ως προς την απόδοση και την οικονομία. Όλοι οι κινητήρες που κατασκευάζονται στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις στο Termoli (βενζινοκινητήρες) και Pratola Serra (κινητήρες ντίζελ), μέσα από διαδικασίες και μεθόδους αιχμής.
Ειδικότερα, ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης 2.0 TBi 200 HP (με μέγιστη ροπή 330 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) είναι κατασκευασμένος από αλουμίνιο, χαρακτηρίζεται από μια ιδιαίτερα γρήγορη απόκριση στις εντολές του γκαζιού και πολύ καλή κατανάλωση καυσίμου. Συνδυάζεται με το νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων Q-Tronic.
Ο 2.2 JTDM, ο πρώτος πλήρως αλουμινένιος ντίζελ κινητήρας στην ιστορία της Alfa Romeo, υιοθετεί την τελευταία γενιά του συστήματος MultiJet II και εξασφαλίζει άνεση και ευχάριστη οδηγική εμπειρία. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις, με 180 HP στις 3.750 σ.α.λ (μέγιστη ροπή των 450 Nm στις 1.750 σ.α.λ.) και 150 HP στις 4.000 σ.α.λ (380 Nm στις 1.500 σ.α.λ.) αντίστοιχα. Και οι δύο εκδόσεις, πάντα με κίνηση στους πίσω τροχούς, εφοδιάζονται με το νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο κιβώτιο ή, εναλλακτικά, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο.
Αποκλειστικά για την έκδοση Quadrifoglio, διατίθεται ο κινητήρας 2.9 BiTurbo 510 HP. Εμπνευσμένος από την τεχνογνωσία της Ferrari, είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένος από αλουμίνιο και προσφέρει καταιγιστικές επιδόσεις με τελική ταχύτητα πάνω από 307 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9” και μέγιστη ροπή 600 Nm. Επίσης, είναι κορυφαίος στην κατηγορία του, ως προς τα επίπεδα εκπομπών ρύπων (198 g/km CO2 με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο) ενώ χάρη στο CEM, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, προσφέρει προσιτό κόστος λειτουργίας.
Τα πολλαπλά εξελιγμένα συστήματα τα οποία, προσφέρονται ως στάνταρ ή προαιρετικά, συμπεριλαμβάνουν:
- Torque Vectoring (μόνο για Giulia Quadrifoglio) για βελτίωση της μετάδοσης ισχύος στο δρόμο σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, ελέγχοντας τη ροπή ξεχωριστά σε κάθε τροχό.
- Integrated Brake System για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος (αρκούν 38.5 μ. για την επιβράδυνση από τα 100 χλμ./ώρα σε 0 και λιγότερα από 32 μέτρα για την Giulia Quadrifoglio με ανθρακονημάτινα – κεραμικά δισκόφρενα).
- Active Aero Splitter για ενεργό διαχείριση της αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες (σε συνδυασμό με εξαιρετικό αεροδυναμικό συντελεστή Cx 0,32).
- Alfa DNA και DNA Pro (μόνο στην Giulia Quadrifoglio) με επιλογές ρύθμισης Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργία εξοικονόμησης ενέργειας που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μια Alfa Romeo) και Race (μόνο για Giulia Quadrifoglio).
- Chassis Domain Control (μόνο για Giulia Quadrifoglio) που εξελίχθηκε από κοινού με την Magneti Marelli και διαχειρίζεται τη δράση των διαφόρων συστημάτων.
- Αποκλειστικές αναρτήσεις που εξασφαλίζουν τον καλύτερο μέσο λόγο μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στην αγορά (11,8). Επίσης, μια λύση πολλαπλών συνδέσμων που έχει υιοθετηθεί στον πίσω άξονα, διασφαλίζει μέγιστες επιδόσεις και οδηγική απόλαυση αλλά και άνεση.
- Σύστημα 8.8” Connect 3D Nav, εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Magneti Marelli, που προσφέρει μιας νέας γενιάς Human – Machine Interface
- Human-Machine interface (διεπαφή ανθρώπου – μηχανής). Το σαλόνι επιβατών προσφέρει ό,τι καλύτερο όσον αφορά την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση, με τον οδηγό να βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο: όλα τα βασικά χειριστήρια, συμπεριλαμβανομένου του κουμπιού εκκίνησης, είναι ενσωματωμένα στο τιμόνι.
- Συστήματα υποβοήθησης, όπως το σύστημα προειδοποίησης πρόσκρουσης Forward Collision Warning, το προαιρετικό Adaptive Cruise Control και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας Lane Departure Warning.
Αρχικά, τρία επίπεδα εξοπλισμού (Giulia, Super και Quadrifoglio), δύο πακέτα πρόσθετου εξοπλισμού (Lusso και Sport), 18 διαφορετικές εκδόσεις εσωτερικού και 13 χρώματα αμαξώματος θα είναι διαθέσιμα για την Giulia. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να επιλέξουν μετάδοση κίνησης στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, δύο τύπους μετάδοσης (νέο 8τάχυτο Q-Tronic αυτόματο ή 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων).
Η έκδοση Giulia εξοπλίζεται με 16” ζάντες αλουμινίου, εμπρός καθίσματα με μαύρο ύφασμα, οθόνη TFT 3.5”, δερμάτινο τιμόνι με κουμπί εκκίνησης του κινητήρα και πλήθος συστημάτων, όπως Forward collision warning, IBS (Integrated Braking System) και Lane Departure Warning, σύστημα διζωνικού κλιματισμού, cruise control, Alfa Connect 6.5”.
Στους διαθέσιμους κινητήρες περιλαμβάνονται οι: 2.0 TBi 200 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων), 2.2 JTDM 150 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και 2.2 Turbo Diesel 180 HP (με κίνηση στους πίσω τροχούς και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων).
Η Super διακρίνεται για τον ακόμα πλουσιότερο εξοπλισμό, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 17” εκλεπτυσμένα δερμάτινα και υφασμάτινα καθίσματα, με επιλογή τριών χρωμάτων για τα ταμπλό και τις θύρες. Συνδυάζεται με κινητήρες 2.0 TBi 200 HP και 2.2 JTDM HP 150 HP ή 180 HP.
Η κορυφαίας απόδοσης έκδοση Quadrifoglio εφοδιάζεται με τον ισχυρό κινητήρα BiTurbo βενζίνης 2.9 λίτρων 510 HP. Εξωτερικά, οι ειδικές εισαγωγές αέρα στο καπό και το ρύγχος, οι σπορ προφυλακτήρες και το Active Aero Splitter προδίδουν τη μοναδική προσωπικότητα της Giulia Quadrifoglio. O επιλογέας Alfa DNA Pro με τη λειτουργία Race και την τεχνολογία Torque Vectoring είναι επίσης διαθέσιμα. Κατόπιν παραγγελίας, διατίθεται και το σύστημα Connect 3D Nav 8.8” αλλά και τα καθίσματα από ανθρακονήματα.
Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να εξατομικεύσουν τη δική τους Giulia Super με τα πακέτα Lusso ή Sport αλλά και τα πακέτα Performances, Sound Theatre By Harman Kardon, Convenience, Driver Assistance Plus, Power Seats και Lighting AFS.
Alfa Romeo Giulietta
Η Giulietta έχει ανανεωθεί με πιο σπορ χαρακτηριστικά και μεγαλύτερες ομοιότητες με την Giulia.
Η νέα Giulietta έρχεται με σημαντικές καινοτομίες, όπως είναι ο νέος κινητήρας 1.6 JTDM 120 HP turbo diesel σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο Alfa TCT, που προσφέρει κορυφαία απόδοση και οδηγική απόλαυση (τελική ταχύτητα 195 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2’’, κορυφαία μέγιστη ροπή στην κατηγορία με 320 Nm στις 1.750 rpm, κατανάλωση καυσίμου μόλις 3,9 l/100 km και μόλις 103 g CO2/km σε μικτό κύκλο).
Συνοπτικά, η νέα Giulietta πλέον με τέσσερις κινητήρες turbo βενζίνης (1.4 Turbo βενζίνης 120 HP, 1.4 Turbo MultiAir 150 HP, 1.4 Turbo MultiAir 170 HP TCT και 1750 Turbo βενζίνης 240 HP TCT) και τρεις κινητήρες turbo diesel (1.6 JTDM 120 HP με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή TCT, και 2.0 JTDM 175 HP TCT), ενώ τα επίπεδα εξοπλισμού της είναι τρία: Giulietta (με δερμάτινο τιμόνι, Uconnect 5” με υπηρεσίες Live, επιλογέα Alfa DNA, ESC, έξι αερόσακους, ζάντες αλουμινίου 16” και κινητήρες Turbo βενζίνης 1.4 120 HP και πετρελαίου 1.6 JTDM 120 HP με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων ή TCT), Giulietta Super (διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις κινητήρων, εκτός από τον κινητήρα 1.4 Turbo βενζίνης 120 HP και 1.75 Turbo βενζίνης 240 HP TCT, με αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, cruise control, 17” ζάντες αλουμινίου, φώτα ομίχλης αλλά και πακέτο Veloce) και Giulietta Veloce (με σπορ προφυλακτήρες, πλαϊνά μασπιέ, 18” ζάντες αλουμινίου σύστημα φρένων Brembo, καθίσματα από Alcantara, αλουμινένια πεντάλ και άλλα στοιχεία που επαυξάνουν το σπορ χαρακτήρα της Giulietta). Ακόμα, διαθέσιμα θα είναι και άλλα δύο πακέτα (Comfort και Visibility) για να ικανοποιήσουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών.
Στο περίπτερο της Alfa Romeo εμφανίζεται η νέα Giulietta Veloce με τον ισχυρό κινητήρα 1.750 Turbo βενζίνης 240 HP μαζί με την Giulietta Super 1.6 JTDM 120 HP.
Νέα MiTo
Η νέα MiTo κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο Σαλόνι της Γενεύης, παρουσιάζοντας το ιταλικό στυλ και την τεχνολογική υπεροχή της, χάρη στην οποία μπορεί να προσφέρει τη μέγιστη οδηγική ικανοποίηση με πλήρη ασφάλεια.
Τρία νέα επίπεδα εξοπλισμού είναι διαθέσιμα για τη MiTo (MiTo, Super και Veloce) και δύο νέα ειδικά πακέτα (Veloce και Lusso), με εννέα χρώματα αμαξώματος και οκτώ διαφορετικές ζάντες αλουμινίου να ολοκληρώνουν μια σειρά εκδόσεων που θα ικανοποιήσει και τους πλέον απαιτητικούς καταναλωτές. Ακόμα, ανάλογα τη χώρα και το επίπεδο εξοπλισμού είναι διαθέσιμα και τα πακέτα Style, Comfort και Visibility.
Η αρχική έκδοση MiTo ξεχωρίζει από το νέο ρύγχος, τα σατέν πόμολα, τις 16” ζάντες αλλά και τα καλύμματα καθρεπτών στο χρώμα του αμαξώματος. Στο εσωτερικό, κυριαρχεί η σκοτεινή σπορ ατμόσφαιρα, ενώ ο βασικός εξοπλισμός είναι πλούσιος (7 αερόσακοι, επιλογέας Alfa DNA με Q2 ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό και DST, ESC με ASR και Hill Holder).
Η Super διαθέτει ακόμα πλουσιότερο βασικό εξοπλισμό (16” ζάντες αλουμινίου, καλύμματα καθρεφτών σε σατέν, cruise control, Uconnect σύστημα infotainment με οθόνη αφής 5” κ.ά.) και η MiTo Veloce ενσωματώνει ακόμα πιο αγωνιστικά χαρακτηριστικά, όπως σπορ αναρτήσεις, σπορ πίσω προφυλακτήρα, 17” ζάντες αλουμινίου και μεγάλου μεγέθους σύστημα φρένων Brembo και νέα σπορ καθίσματα με ύφασμα και Alcantara.
Στους κινητήρες ξεχωρίζει ο υψηλής οικονομίας και απόδοσης 1.3 MultiJet 95 HP (180 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 12,5’’). Η μεγάλη γκάμα κινητήρων ολοκληρώνεται από τους κινητήρες 1.4 78 HP, 1.4 MultiAir Turbo βενζίνης 140 HP ή 170 HP (και οι δύο με αυτόματο κιβώτιο TCT), και τον 0.9 105 HP Turbo TwinAir.
Alfa Romeo 4C Coupé και 4C Spider
Τα φώτα της δημοσιότητας, στο περίπτερο της Alfa Romeo, μοιράζονται και οι 4C, Coupé και Spider, που απηχούν το αγωνιστικό DNA της Alfa Romeo και συνδυάζουν τη μέγιστη απόδοση για την απόλυτη οδηγική ευχαρίστηση με στυλ που κόβει την ανάσα.
Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με τον ισχυρό υπερτροφοδοτούμενο αλουμινένιο κινητήρα άμεσου ψεκασμού 1.750 κ.εκ. με επιδόσεις supercar: τελική ταχύτητα πάνω από 257 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5”, 1,1 g πλευρικής επιτάχυνσης και 1,25 g επιβράδυνσης κατά το φρενάρισμα. Στη διεθνή έκθεση της Γενεύης, παρουσιάζεται η 4C Spider στο γκρι Stromboli, με ανθρακονημάτινο κάλυμμα roll-bar, ακτινωτές ζάντες 18” εμπρός και 19” πίσω, καθώς και το νέο σύστημα διπλής εξάτμισης τιτανίου από την Akrapovič.
Νίκος Τσάδαρης