Η Audi πέτυχε νέο ρεκόρ πωλήσεων το 2015 αφού παρέδωσε παγκοσμίως 1.803.250 αυτοκίνητα (αύξηση 3,6%). Το αποτέλεσμα αυτό επιτεύχθηκε παρά το γεγονός ότι τα νέα A4, Q7 και R8 δεν ήταν διαθέσιμα ταυτόχρονα σε όλες τις αγορές του κόσμου.

Η Audi ήταν η πιο επιτυχημένη premium μάρκα σε Ευρώπη και Κίνα, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο οι πωλήσεις αυξήθηκαν με διπλάσιο ρυθμό. Τον Δεκέμβριο, 158.450 πελάτες παγκοσμίως, επέλεξαν Audi αυξάνοντας τις πωλήσεις κατά 5,6%.

Η Audi λάνσαρε το 2015, τις νέες γενιές του best-selling A4, το Νοέμβριο στην κεντρική Ευρώπη (στις υπόλοιπες αγορές του κόσμου θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016) και του Q7 τον Ιούνιο αντίστοιχα (στην Κίνα παρουσιάστηκε στο τέλος του 2015 ενώ στις ΗΠΑ και τις υπόλοιπες αγορές θα παρουσιαστεί μέσα στο 2016).

Η οικογένεια SUV της Audi, για άλλη μια φορά, αυξήθηκε το 2015 κατά 6% για όλα τα μοντέλα Q με περίπου 537.950 αυτοκίνητα παγκοσμίως. Όλες οι εκδόσεις του A3 συνέβαλαν στην αύξηση των πωλήσεων της μάρκας κατά 20,3% με περίπου 372.750 αυτοκίνητα.

Επιπλέον, με παραδόσεις περίπου 29.950 αυτοκινήτων (+87%), το ΤΤ ήταν το best-selling compact sport αυτοκίνητο στην premium αγορά.

Στην Ευρώπη, οι πωλήσεις Audi για την χρονιά που πέρασε είχαν αύξηση 4,8% με νέο ρεκόρ παραδόσεων 799.950 αυτοκίνητα.

Τέλος, στην Ελληνική αγορά, η Audi, παρά τις δύσκολες συνθήκες και το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, κατόρθωσε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 9,7% με 2.688 παραδόσεις αυτοκινήτων, ενώ η έλευση του νέου Α4 στα τέλη Ιανουαρίου 2016 θα ενισχύσει περαιτέρω την τάση αυτή.

fot

Νίκος Τσάδαρης