Ο εμπλουτισμός της X1 του Βαυαρού κατασκευαστή ήταν αναμενόμενος, ιδιαίτερα αφού πρόκειται για το πιο προσιτό SUV στη γκάμα του. Έτσι, μετά την τελευταία ανανέωση με τον δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα στους 245 ίππους, η εταιρεία παρουσιάζει ακόμη δύο εκδόσεις στα 2 λίτρα, μια βενζίνης και μια πετρελαίου, ενώ και οι δύο χρησιμοποιούν την τεχνολογία υπερτροφοδότηης TwinPower Turbo.
Η έκδοση βενζίνης αποδίδει 184 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 270 Nm ροπής από τις 1.250 σ.α.λ. ενώ τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,4 δλ. (7,8 η τετρακίνητη). Η μέση τιμή της κατανάλωσης είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα (7,7 λίτρα η τετρακίνητη), ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 κυμαίνονται στα 165 γρ./χιλιόμετρο (179 γρ. η τετρακίνητη).
Η πετρελαιοκίνητη έκδοση BMW X1 sDrive20d EfficientDynamics Edition, χρησιμοποιεί επίσης υπερτροφοδοτούμενο δίλιτρο σύνολο με την απόδοση στους 163 ίππους από τις 3.250 σ.α.λ. και τα 380 Nm ροπής από τις 1.750 σ.α.λ. Και τα δύο κάνουν χρήση συστήματος start&stop, ελαστικών χαμηλής τριβής και γενικά όλου του πακέτου EfficientDynamics του κατασκευαστή, που ρίχνει την κατανάλωση στα 4,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα και τους ρύπους CO2 στα 119 γρ./χιλιόμετρο.
Πηγή: autotriti.gr