Στην έκθεση του Ντιτρόιτ το 2014 αναμένεται να λανσαριστεί η 3η γενιά της BMW X5. Έξι μήνες αργότερα είναι προγραμματισμένη η παρουσίαση της νέας Χ6. Όπως είναι φυσικό, μεγάλο βάρος έχει δοθεί στον περιορισμό της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων. Γι’ αυτό το λόγο θα υιοθετηθούν οι άξονες της Σειράς 5 Sedan, ώστε να εξοικονομηθούν 150 κιλά βάρους. Θύμα της «δίαιτας» δυστυχώς θα πέσει και το εκπληκτικό πίσω διαφορικό DPC της Χ6, πληρώνοντας το τίμημα του υψηλού βάρους (και κόστους) του. Κατόπιν όλων, το συνολικό βάρος προβλέπεται να βρίσκεται λίγο πάνω από τα 1.800 κιλά.

Σχεδίαση
Το αμάξωμα της Χ5 αναμένεται να λάβει έμπνευση από τις τελευταίες δημιουργίες του Adrian van Hooydonk, όπως είναι η νέα Σειρά 6 Coupe. Το εσωτερικό, πάλι, από ό,τι λέγεται θα συγγενεύει με εκείνο της Σειράς 5 Gran Turismo. Όσον αφορά στην Χ6, θα υιοθετηθεί ένα πιο πρακτικό (πάντα τύπου coupe) αμάξωμα. Το ανασχεδιασμένο πίσω τμήμα θα προσφέρει καλύτερη ορατότητα, ενώ θα αφήνει περισσότερο αέρα για τα κεφάλια των επιβατών, των οποίων η επιβίβαση θα διευκολύνεται από τις πλατύτερες πίσω πόρτες.

Ασφάλεια

Αμφότερα τα βαυαρικά μοντέλα θα εισαγάγουν τα επικουρικά του οδηγού ηλεκτρονικά συστήματα, που θα δούμε στο μέλλον στην επόμενη γενιά της Σειράς 3. Ανάμεσά τους θα βρίσκονται η προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας, η νυχτερινή όραση, το σύστημα παρκαρίσματος με περιμετρικές κάμερες, η αναγνώριση των πινακίδων Κ.Ο.Κ. και το ενεργό cruise control.

Κινητήρες
Μαζί με τα ήδη γνωστά μηχανικά σύνολα των 6 και 8 κυλίνδρων, μάλλον θα δούμε και δύο 4κύλινδρα, ένα βενζίνης και ένα πετρελαίου, απόδοσης 245 ίππων. Επιπλέον, στόχος της εταιρείας είναι το λανσάρισμα και υβιδικών “plug-in” εκδόσεων, οι οποίες θα φέρουν ένα 6κύλινδρο θερμικό μοτέρ 350 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 110 ίππων. Πιο οικολογικές θα είναι και οι επόμενες εκδόσεις “M”, οι οποίες αναμένεται να είναι λιγότερο ενεργοβόρες κατά 10-15%, παρόλο που η ισχύς του twin turbo V8 συνόλου των 4,4 λτ. θα ανέβει από τους 555 στους 565 ίππους.

Πηγή: autotriti.gr