Η πρώτη του Armindo Araujo με το Mini JCW S2000 δεν ξεκίνησε και με τον καλύτερο τρόπο, αφού ο Πορτογάλος αντιμετώπισε προβλήματα με το αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια των δοκιμών. Ο δύο φορές Πρωταθλητής του PWRC, θα λάβει μέρος στον αγώνα της πατρίδας του με ένα Mino JCW προδιαγραφών S2000, αλλά εφοδιασμένο με το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο των 1.6 κυβικών εκατοστών.
Ο κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν που θα χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα της εργοστασιακής ομάδας! Αξίζει να σας θυμίσουμε, ότι εκτός από την έκδοση WRC και S2000 θα υφίσταται και η έκδοση SP. Ουσιαστικά, πρόκειται για το Mini S2000 με μοναδική προσθήκη τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, με μικρότερο στόμιο στο τούρμπο.
Όμως, στην περίπτωση του Πορτογαλίας, επειδή πρόκειται για αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος και όχι για αγώνα εθνικού Πρωταθλήματος, ο κινητήρας είναι σχεδόν ίδιος με αυτόν που θα χρησιμοποιούν τα Mini WRC στη Σαρδηνία. Ουσιαστικά, αυτό που λείπει από το Mini του Araujo είναι τα ελαφρύτερα παράθυρα, και φυσικά το αεροδυναμικό πακέτο του WRC.
Όμως, κατά τη διάρκεια δοκιμών εν όψει του αγώνα με το Mini, ο κινητήρας παρουσίασε πρόβλημα με αποτέλεσμα να αναγκαστεί η ομάδα του Araujo να τον αντικαταστήσει. «Προσπαθούσαμε να βρούμε το ιδανικό στήσιμο για την ανάρτηση του αυτοκινήτου, αλλά αναγκαστήκαμε να σταματήσουμε νωρίς, λόγω του προβλήματος στον κινητήρα.
Η ομάδα προσπαθεί να βρει ποιο είναι το πρόβλημα, αλλά αυτή τη στιγμή έχουμε ήδη αντικαταστήσει τον κινητήρα με άλλον, τον οποίο και είχαμε δοκιμάσει την προηγούμενη εβδομάδα. Δεν προσπαθούσαμε να αποδείξουμε κάτι στις δοκιμές, αφού στόχος μας ήταν να αποκτήσουμε εμπειρία πίσω από το τιμόνι του αυτοκινήτου και να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα αγωνιστικά χιλιόμετρα μπορούμε».
Πηγή: 4troxoi.gr