Η δυνατή βροχή που έπληξε την περιοχή του Montmelo, περιόρισε στο ελάχιστο τη δουλειά που είχαν τη δυνατότητα να κάνουν οι ομάδες στην τελευταία ημέρα χειμερινών δοκιμών εξέλιξης για το 2011. Το νερό στις 12 Μαρτίου στην πίστα ήταν τόσο πολύ, που προκαλούσε υπερβολική υδρολίσθηση και οι οδηγοί κινούνταν 20 δλ. πιο αργά απ’ ότι σε στεγνό οδόστρωμα.
Μονάχα το τελευταίο τέταρτο η κατάσταση έγινε κάπως καλύτερη, με τους Nico Rosberg (Mercedes), Pastor Maldonado (Williams) και Lewis Hamilton (McLaren) να δίνουν μια άτυπη μάχη για την κορυφή, την οποία κέρδισε ο Γερμανός. Ο Rosberg είχε παραλάβει το απόγευμα το μονοθέσιο της Mercedes από τον Michael Schumacher, που το πρωί περιορίστηκε σε πέντε αναγνωριστικούς γύρους, όπως άλλωστε και ο Fernando Alonso με τη Ferrari, η οποία μάζευε τον εξοπλισμό της από το απόγευμα.
Ο Rosberg δήλωσε σίγουρος ότι η Mercedes βρίσκεται σε ανοδική πορεία, έπειτα από έναν πιο δύσκολο χειμώνα απ΄ όσο είχε προβλέψει η ομάδα. Ο Γερμανός απέδωσε τα εύσημα στη Mercedes για τις αναβαθμίσεις που έχει παρουσιάσει στο μονοθέσιο, οι οποίες λειτουργούν όπως προέβλεπε το τεχνικό τμήμα της ομάδας, σε αντίθεση με ό,τι συνέβαινε πέρυσι. Η Mercedes ανακοίνωσε ότι φέτος το χειμώνα πραγματοποίησε 5.760 χλμ. δοκιμών. Κορυφαία ομάδα στα χειμερινά χιλιόμετρα δοκιμών είναι η Ferrari, η μοναδική που ξεπέρασε τα 7.000.
Ο Fernando Alonso από την πλευρά του, δήλωσε ότι οι κορυφαίες ομάδες βρίσκονται πολύ κοντά μεταξύ τους: «Αγωνιζόμαστε πολύ κοντά με την Red Bull και με άλλες ομάδες, οπότε εξαρτάται από εμάς να κάνουμε καλύτερο σαββατοκύριακο στη Μελβούρνη, τη Μαλαισία και την Κίνα. Θα κριθεί από μικρές λεπτομέρειες, καθώς πιστεύω ότι η απόδοση των μονοθεσίων αυτή τη στιγμή είναι παραπλήσια αυτή τη στιγμή. Δεν υπάρχει κάποιος που να είναι ξεκάθαρα μπροστά απ’ όλους, οπότε χρειάζεται να βάλουμε τα δυνατά μας. Για την Αυστραλία, ευελπιστούμε ότι θα φέρουμε μερικά καινούργια εξαρτήματα που ίσως καταφθάσουν την τελευταία στιγμή».
Η ομάδα της Williams ανακοίνωσε ότι κατανόησε τα προβλήματα που είχε αντιμετωπίσει με το KERS της (και συγκεκριμένα το εξάρτημα που συνδέει τις μπαταρίες με τον ηλεκτροκινητήρα) την Τετάρτη και επιβεβαίωσε ότι θα αγωνιστεί με το σύστημα στο πρώτο Grand Prix της σεζόν, στην Αυστραλία.
Η HRT βρισκόταν στην πίστα, ωστόσο τα αμορτισέρ της F111 (που είχαν φτάσει από τις ΗΠΑ) δεν κατάφεραν να περάσουν τα ισπανικά τελωνεία. Κατά συνέπεια, το καινούργιο μονοθέσιο της ισπανικής ομάδας θα κάνει το ντεμπούτο του στις ελεύθερες δοκιμές του Grand Prix Αυστραλίας.
Πηγή: 4troxoi.gr