Η Mercedes έκανε το 1-3 στην προτελευταία ημέρα χειμερινών δοκιμών για το 2011, με τον Michael Schumacher να σημειώνει τον ταχύτερο χρόνο στη Βαρκελώνη φέτος και τον Nico Rosberg να κατατάσσεται 3ος, παρά το γεγονός ότι οδήγησε την MGP W02 μονάχα μια ώρα, την τελευταία της διαδικασίας. Ο Fernando Alonso με τη Ferrari βρέθηκε μεταξύ των δυο Mercedes, ενώ η ημέρα δεν ήταν καλή για Red Bull και McLaren.
Η Mercedes παρουσίασε σήμερα περαιτέρω αναβαθμίσεις στο μονοθέσιό της, πέραν των καινούργιων εξατμίσεων και του διαχύτη (καθώς και του συνόλου barge boards/pod wings), που είχε παρουσιάσει την Τετάρτη. Σήμερα, η MGP W02 έφερε μια καινούργια εμπρός αεροτομή, δυο πτερυγίων με τα εμπρός να έχουν μια μεγάλη παραλληλόγραμμη οπή, η οποία προσομοιώνει τη συμπεριφορά μιας αεροτομής τριών στοιχείων, περιορίζοντας τον κίνδυνο αποκόλλησης της ροής του αέρα από τις επιφάνειες του συνόλου. Eπίσης, η Mercedes διέθετε και καινούργια αεροδυναμικά βοηθήματα στην περιοχή κάτω από τα ψαλίδια της εμπρός ανάρτησης.
Η Mercedes αποφάσισε να δώσει μια ευκαιρία και στον Rosberg να οδηγήσει το αναβαθμισμένο μονοθέσιο την τελευταία ώρα της σημερινής ημέρας, για να πάρει μια αίσθηση, καθώς προβλέπεται βροχερός καιρός για αύριο στο Montmelo. O Schumacher σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του, ο οποίος κατέβασε την καλύτερη φετινή επίδοση στην πίστα της Καταλονίας κατά 0,5 δλ, σε μια προσομοίωση κατατακτήριων δοκιμών, όπως άλλωστε και οι περισσότερες εκ των κορυφαίων επιδόσεων.
Ο Fernando Alonso βρέθηκε μεταξύ των δυο Mercedes στον πίνακα των χρόνων. Ο Ισπανός πραγματοποίησε μια εντυπωσιακή προσομοίωση αγώνα το απόγευμα, όπου οι χρόνοι του δεν υποχώρησαν περισσότερο από 2 δλ. (λόγω της καταπόνησης των ελαστικών) σε κάθε stint. Η προσομοίωση διακόπηκε από μια κόκκινη σημαία (που προκάλεσε ο Kamui Kobayashi), ωστόσο ο Alonso συμπλήρωσε 141 γύρους σήμερα.
H Renault ολοκλήρωσε σήμερα τις δοκιμές της πριν την έναρξη της σεζόν. Ο Nick Heidfeld κατετάγη 4ος, ωστόσο έχασε αρκετή ώρα το απόγευμα, λόγω ενός προβλήματος στο κιβώτιο της R31, που οδήγησε στην αντικατάσταση της μονάδας. Ο Heidfeld επέστρεψε στην πίστα για την τελευταία ώρα της διαδικασίας.
Μακριά από την ομάδα, στην Ιταλία, φαίνεται ότι ο Robert Kubica θα υποβληθεί και σε 4ο χειρουργείο, στον αγκώνα, για να βελτιωθεί η κινητικότητα του δεξιού χεριού του, το οποίο τραυμάτισε σοβαρά στις αρχές Φεβρουαρίου.
Στην 5η θέση κατετάγη ο Rubens Barrichello με την Williams. Η ομάδα δε χρησιμοποιούσε σήμερα το KERS και ανακοίνωσε ότι δεν πρόκειται να το χρησιμοποιήσει ούτε αύριο. Εχθές, η ομάδα είχε αντιμετωπίσει ένα ηλεκτρικό πρόβλημα με το εξάρτημα που συνδέει τις μπαταρίες με τον ηλεκτροκινητήρα του KERS. Παρά το γεγονός ότι δεν είχε KERS, ο Barrichello εντυπωσίασε με τους χρόνους που σημείωσε στην προσομοίωση αγώνα που πραγματοποίησε. Οι χρόνοι του Βραζιλιάνου έπεφταν μονάχα ένα δευτερόλεπτο στα stint 10-12 γύρων που πραγματοποιούσε. Το απόγευμα, ο Pastor Maldonado οδήγησε την FW33, της οποίας ο Cosworth κινητήρας παρουσίασε διαρροή λαδιού στο μεσοδιάστημα και απαίτησε αντικατάσταση, έχοντας διανύσει πολλά χιλιόμετρα. Ο Maldonado δήλωσε ότι και η καινούργια 8κύλινδρη μονάδα παρουσίασε ένα μικρό πρόβλημα στους αρχικούς γύρους του.
Ο Kamui Kobayashi σημείωσε τον 6ο χρόνο, ωστόσο ένα πρόβλημα ημιαξονίου της Sauber διέκοψε την απογευματινή προσομοίωση αγώνα του Ιάπωνα.
Ο Jaime Alguersuari βρέθηκε στην 7η θέση με την Toro Rosso, αξιολογώντας το πρωί μερικά καινούργια αεροδυναμικά εξαρτήματα.
Η ομάδα της Red Bull δεν είχε καλή ημέρα, καθώς ο Sebastian Vettel παρέμεινε στα pits για μεγάλο χρονικό διάστημα και προκάλεσε την τελευταία κόκκινη σημαία της ημέρας, σταματώντας στην έξοδο του pit lane.
Πίσω από τον Γερμανό πρωταθλητή κατετάγη ο Heikki Kovalainen με την Lotus, η οποία διέθετε καινούργια εμπρός αεροτομή, που βελτίωσε το ζύγισμα έπειτα από τις εξελίξεις στο σύνολο εξατμίσεων/διαχύτη. H Lotus θα παρουσιάσει περαιτέρω εξελίξεις στο εμπρός μέρος της Τ128 πριν τη Μελβούρνη. Η ημέρα ήταν πολύ καλή για την ομάδα, που κάλυψε σε απόσταση το ισοδύναμο δυο αγώνων.
Πηγή: 4troxoi.gr